IT podrška

Što učiniti kada IT zakaže, a posao pati?

Zamislite ovo: ponedjeljak ujutro, radni tjedan tek počinje.

Otvarate računalo, spremni za posao. Klijent očekuje ponudu. Vaš tim treba pristup podacima. Pokušavate poslati važan mail, ali… ništa.

Mail ne prolazi. Programi se ne otvaraju. Pristup serveru odbijen.

“Ok, sigurno će brzo biti riješeno.” – pomislite.

Restartate računalo. Ne događa se ništa.
Provjeravate internet. Sve u redu, ali sustav i dalje ne radi.
Pokušavate ponovo – ne ide.

Postajete svjesni da je situacija ozbiljna, posežete za telefonom i kontaktirate IT podršku.

I tek sada počinje pravi pakao. „Haaaaaloooo, aaaa…u pomoć!!!” S druge strane čuje se samo: „Vaš zahtjev je zaprimljen. Javit ćemo vam se uskoro…”

Sat vremena? Dva? Do kraja dana? Sutra?

Posao ne može čekati. Klijenti ne mogu čekati. Vaš tim ne može raditi.

I dok refreshate inbox svako malo, nadajući se odgovoru, vaš upit putuje kroz labirint birokracije.

Prođe kroz jednog agenta. Pa kroz drugog. Možda se prebaci na “višu razinu podrške”. Možda još uvijek stoji negdje nepročitan.

U međuvremenu, vi gubite sate. Možda i cijeli dan. A možda i dva.

Posao i dalje trpi. Frustracija samo raste. I vaših dvadesetak zaposlenika zjapi u zid i ne radi ništa što vas čini još nervoznijim.

I što onda? Reddit, forumi, LinkedIn – gdje god pogledate, vlasnici i direktori tvrtki od 5 do 80 zaposlenika žale se na isto. Support ne odgovara, problemi se ne rješavaju, poslovanje trpi.

Zašto se u takvim situacijama obratiti nama?

Mi se ne igramo korporacije.

Kod nas vaš upit ne prolazi kroz 20 ruku prije nego ga netko stvarno pročita. Mi reagiramo odmah.
Bez bespotrebnog prebacivanja, bez birokracije, bez “čekanja na red”.

Što nudimo?

Hitan start i servis – ne čekate danima, problem rješavamo odmah.
Udaljena podrška – spajamo se na vaše računalo i vraćamo vas u rad.
Održavanje IT sustava – kako se ovakve situacije više ne bi ni događale.

Plaćanje po učinku ili kroz ugovorno održavanje – vi birate.

🚀 Freelanceri koji radite sami ili ste u malom timu– imamo rješenje i za vas! Stay tuned.

Kad IT stane, sve stane.
Zato ne čekajte – javite nam se na telefon 01 5814 702 ili na e-mail servis@servisiram.hr, info@servisiram.hr

Mi probleme rješavamo odmah! Popis naših svih usluga pogledajte OVDJE

IT support
IT podrška