Zamislite da je vaša tvrtka poput simfonijskog orkestra. Trebali biste svi svirati skladno, u savršenoj harmoniji tako da je svaki instrument na svom mjestu…ali umjesto toga…dirigent maše na sve strane samo ne onako kako bi trebao, ritam je nikakav, violinist traži partiture na sve strane, a bubnjar umjesto u bubanj lupa u lonce, ne zna ni što svira, ni kada treba započeti. Totalni kaos, zar ne?
Naravno, ovo se događa kada tvrtka nema poslovni softver – ili još gore koristi neki iz doba krapinskog pračovjeka.
A kako to izgleda u praksi?
- Šef ljutit upita: “Gdje su mi podaci o prodaji?“
Nakon čega svi zaposlenici panično pretražuju stare Excel tablice koje su zakopane u 37 različitih foldera nazvanih “Konačna verzija stvarno zadnja FINAL.xlsx”.
Zvuči poznato? To je ono kad tvrtka nema centralizirani poslovni softver. Podaci su posvuda, osim tamo gdje trebaju biti.
Rezultat? Šef ne dobiva podatke i čupa kose, a svi zaposlenici gube dragocjeno vrijeme.
2. Sastanak s klijentom koji na kraju pita: “A što nudite?“
Prodajni tim izvuče nekakvu prezentaciju… iz prošlog desetljeća. Nitko ne zna točno koji su proizvodi još na lageru, a koji su rasprodani. Dok pretražujete staru dokumentaciju, klijent je izgubio strpljenje, razmatra drugu opciju i opasno razmišlja o vašoj konkurenciji.
Loš poslovni softver nije samo neefikasan – on vas doslovno može koštati klijenata. Jer dok vi tražite odgovore, konkurencija je vašem klijentu već ponudila rješenje o čemu smo pisali u jednom od prošlih blogova – PRIČA O NEDOSTIŽNOM DIJELU ZA VOZILO
3. Računi, plaće, papiri…
Odjel financija radi kao za vrijeme Zlatne groznice 1849. godine, s brdom papira ispred sebe. Plaće se obračunavaju ručno, fakture kasne, a porezne obveze izazivaju paniku. Loš softver ovdje čini najveći udarac – greške u brojkama znače greške u poslovanju, a greške u poslovanju znače samo probleme i to takve da ne pomaže ni krizni sastanak koji je vaš šef hitno sazvao idući dan u sedam ujutro.
4. Gubljenje vremena – kolektivna zabava!
Kada nema poslovnog softvera, svaki odjel ima svoju verziju “zabave” – od unosa podataka u Excel tablicu , do traženja “onog maila” s ključnim informacijama koji se negdje sakrio između 742 promotivne poruke. Sve to dovodi do vječnog gubljenja vremena i frustracija. Zaposlenici rade puno više, a rezultati su daleko ispod očekivanih.
Kad nemaš poslovni softver, ili koristiš onaj koji radi “onako”, osjećaj je kao da vodiš tvrtku s konjskim zapregama u digitalnom dobu. 🐴💻 Očekujete brzinu, ali dobivate kaos. S modernim poslovnim softverom, sve bi to išlo glatko – od prodaje, financija, pa do komunikacije među timovima.
Zaključak:
Dakle, nemojte biti taj orkestar koji svira neskladne note. Postavite pravi poslovni softver i neka vaša tvrtka svira skladno poput savršene harmonije.🎻
Svaka tvrtka koja drži do sebe neće si dozvoliti kaos i implementirat će odgovarajući poslovni softver. Po mogućnosti takav da su svi radni procesi na jednome mjestu.
Kako je to moguće? Pitaj nas za savjet. Bookiraj svoj termin OVDJE
