Google recenzije

Zašto su Google recenzije toliko važne

Kao i svakog jutra, prije nego što krene u nabavku namirnica na obližnju tržnicu, Darko sjeda za svoj radni stol, pali kompjuter i otvara Google Business Profil svog restorana. Uzima gutljaj kave i…

„Štooo!? Što je sad ovo? Dobili smo kulju, čovječe, kolac!”

„Koju kulju, o čemu ti pričaš? Na dijeti si,nema kolača,” odgovara Ona, podižući obrvu.

„Ne kolač, nego kolac! Negativnu recenziju na Googleu ! Pa ovaj tip nikad zadovoljan! A stalno ruča kod nas. Dođe mi da si počupam kosu… i bradu i brkove uz to, koje ionako nemam!”, uzvikuje Darko dok lupka po tipkovnici.

„Opušteno, Darko. Ništa strašno. Napisat ćemo mu da smo voljni popraviti stvar. Ponudit ćemo mu besplatni gablec. To je to,” kaže Ona mirno, već tipkajući odgovor.

„Poštovani XY, zahvaljujemo na Vašoj povratnoj informaciji i žalimo što niste bili zadovoljni našom ponudom. Rado bismo i riješili problem, dođite na jedan fini gablec, bez dodatnih troškova za Vas…”

I, gle čuda, nije prošlo ni pola sata, a XY se pojavio na ulazu u restoran, mrgodan kao nikad. „Ovo vam je zadnja šansa,” kaže, posprdno gledajući Darka i nju. Ali Darko i Ona znaju kako se nositi s ovakvim situacijama. Smireni, pažljivi, prionuli su za štednjak te krenuli kuhati pred gostom. I dok XY nervozno cupka jezikom za svojim stolom , Ona se samo smiješi, dva puta trepne i kaže: „Vjerujem da je problem riješen…Slijedi iznenađenje”

XY pogleda, ne vjerujući vlastitim očima. Ručak serviran na zlatnom pladnju. Bilo je tu raznih delicija u deset slijedova namijenjenih samo za VIP goste. Zadovoljan i sit, malo je štucnuo, ustao sa stola te je po prvi put na odlasku iz gostionice srdačno pozdravio domaćine.

Rezultat? Sljedećeg jutra Darko opet sjeda za svoj kompjuter, srkne gutljaj kave i ugleda na Googleu – čistu peticu! Bio je to XY, ovoga puta pun hvale. „Odmah su reagirali na moju primjedbu. Izvrsna usluga. Hrana je ovdje top! Svaka preporuka…” pisalo je u recenziji.

Zašto su Google recenzije na profilima tvrtke važne?

Grade povjerenje kod potencijalnih kupaca. Ljudi vjeruju ljudima, a kad vide pozitivne recenzije, sigurniji su u svoj izbor.

Bolje rangiranje u lokalnim Google pretragama. Više dobrih ocjena znači više posla.

Povratne informacije. Recenzije vam pokazuju što kupci vole ili ne vole, pomažući vam da stalno unapređujete svoje proizvode i usluge.

Poticanje prodaje. Dobra recenzija je magnet za nove kupce, a odgovaranjem na recenzije dodatno povećavate angažman i vidljivost svoje tvrtke.

Ali što s negativnim recenzijama na Googleu?

Ne brinite! Čak i negativne recenzije mogu biti prilika. Većina korisnika čita recenzije prije kupovine i cijeni tvrtke koje se trude ispraviti svoje greške. Google ne dopušta brisanje recenzija, ali dopušta popravak situacije, o čemu smo ranije pisali u tekstu Mogu li ukloniti negativne recenzije s Google Business Profila

Ljubazan odgovor, iskrena isprika, i prava ponuda – popust, povrat novca ili besplatna usluga – može transformirati čak i najnezadovoljnijeg kupca u vašeg najvećeg obožavatelja.

Upravo kao što je to učinila – Ona!

google reviews