Radni tjedan počeo je burno!. Lovro se tek smjestio u svoju stolicu, a telefon već urla: zvrrr, zvrrr! Podigao je slušalicu i rutinski izgovorio: „Ram Servis, izvolite, recite!” No, umjesto uobičajenog pozdrava, dočeka ga drhtav, gotovo plačljiv glas s druge strane.
„Je li moj laptop kod vas na servisu?” upita muškarac. Zabrinutost mu je curila iz svakog slova.
Lovro osjeti da situacija postaje ozbiljna. Pokušava ostati smiren, kao doktor koji pacijentu objašnjava da nije sve tako crno. „Samo trenutak, gospodine, recite mi vaše prezime ili naziv firme, pa ćemo brzo locirati vaš radni nalog.”
No, muškarac kao da se još više zbunio: „Nisam preko firme predao, nemam nikakav nalog…”
Lovro počne pretraživati sustav po prezimenu, ali – ništa! Niti traga laptopu. Kao da je nestao u nekoj paralelnoj dimenziji. To je moglo značiti samo jedno – laptop nikada nije stigao do njih.
„Gospodine, gdje ste točno ostavili laptop?” upita Lovro, pokušavajući riješiti zagonetku.
„Pa, kod vas na Malešnici,” odgovori muškarac, sada već potpuno zbunjen.
Lovro osjeti da se situacija komplicira, pa nastavi ispitivati: „Dobro, jeste li potpisali kakav dokument, dobili ponudu na e-mail, iskomunicirali nešto s nama?”
„Nemam pojma… Samo sam ostavio laptop i rekao što ne valja. Nisam ništa dobio, ni mejl, ni papir,” odgovara muškarac, tonom koji odaje da je sve manje siguran.
Lovro uzdahne i pažljivo bira riječi, kao detektiv koji klijentu otkriva da je sumnjivac možda u krivoj zgradi. „Gospodine, ako niste primili nikakvu dokumentaciju niti ponudu od nas, nažalost, vaš laptop nije kod nas. Naša procedura je jasna – sve se evidentira, šalje ponuda, a popravci kreću tek nakon vaše potvrde.”
Čovjek na drugoj strani linije napokon shvaća da je pogriješio adresu. Zahvali se Lovri na pomoći i prekine vezu.
Ovakvi pozivi, nažalost, nisu rijetkost. Klijenti se lako zbune oko mjesta gdje su ostavili svoje dragocjene uređaje. Ali kod nas nema lutanja! Svaki uređaj ima svoj radni nalog, svaki nalog ima svoju dokumentaciju, a svaki popravak čeka zeleno svjetlo klijenta
Sigurnost klijenta i transparentnost su nam na prvome mjestu. Uz pravilan sustav i otvorenu komunikaciju, želimo da budete sigurni da je vaš uređaj u sigurnim rukama.
Na kraju krajeva, predajete nam vrijedne uređaje i to povjerenje na taj način želimo opravdati!