online shopping, shopping, shopping venture

Kako promovirati svoju web trgovinu

Svoju ste trgovinu prebacili i na online poslovanje ili ste tek otvorili svoju web trgovinu i krenuli u posao? .Opće je poznato da ako vaša trgovina nije prisutna na internetu i ako ne ulažete u promociju, zapravo i ne postojite. Korisniku je vrlo važno da čuje za vas, prouči vaš brend i ponudu te da se u moru konkurencije u konačnici odluči da će proizvod kupiti baš kod vas.

Da biste to postigli pred vama je dug i trnovit put, no kada na kraju uspijete, vaš trud će se dugoročno višestruko isplatiti.

Kako privući promet u internetsku trgovinu?

Kada razmišljate o načinu promocije za vaš web shop pokušajte korisnike na internetu podijeliti na tri različite publike

1.Korisnici koji su s vama poslovali i znaju za vaš web shop

2. Korisnici koji traže proizvod koji je i u vašoj ponudi

3. Korisnici koji bi poželjeli proizvod koji nudite da su znali za njega

Ovakav pristup ujedno o pomaže da primijenite i različite marketinške aktivnosti, njihovo trajanje i odvojeni proračun za pojedinu aktivnost, ovisno o vašem krajnjem cilju.

1. Korisnici s kojima ste poslovali – ako već niste, uspostavite vezu s njima ili putem e-maila, marketinga sadržaja ili putem društvenih medija. S postojećim korisnicima možete komunicirati i izravno, usmenim ili pismenim putem kao što su zahvale, pozivnice, podsjetnice i sl ili komunikacijom na društvenim mrežama kroz komentare pa i nagradne igre.

2. Korisnici koji traže proizvod koji i vi nudite – e, za to morate pronaći načine da otkriju proizvode koji zadovoljavaju njihove potrebe. Da biste to postigli, morate stvoriti kvalitetan sadržaj, što uključuje i optimizaciju tražilica (SEO) putem blogova ili marketing tražilica.

3. Korisnici koji bi poželjeli vaš proizvod da su znali za njega – za njih ćete razmišljati u smislu svjesnosti o robnoj marki. Ovdje ćete svakako morati istražiti vašu konkurenciju kako biste im što učinkovitije mogli ponuditi kvalitetno rješenje za proizvod ili uslugu koje traže, što će utjecati i na odabir vaše marketinške strategije.

Od marketinga prema postojećim kupcima do marketinga za stjecanje novih, pogledajmo taktike koje možete upotrijebiti za usmjeravanje prometa na svoju web trgovinu.

1. Iskoristite (ili nastavite graditi) svoj popis e-pošte.

Prikupite što više adresa e-pošte — kupaca, potencijalnih kupaca, ljudi zainteresiranih za vaše događaje itd. Kada ju pokrenete, moći ćete poslati e-poštu svim tim ljudima dajući im do znanja da mogu posjetiti vašu web trgovinu.

Ovo može biti dobar trenutak da razmislite o ponudi promocije onima na vašem popisu e-pošte ili čak popustu za preporuke kako biste potaknuli kupce da podijele vašu stranicu s prijateljima i obitelji.

2. Komunikacija na društvenim mrežama

Ako već imate prilično solidnu prisutnost na društvenim mrežama s osnovnom publikom, pravo je vrijeme da to nadogradite. Povećajte učestalost objavljivanja i uložite malo više vremena u stvaranje bogatog vizualnog sadržaja i kratkih, zanimljivih videozapisa. Poticanje angažmana s vašim sljedbenicima povećava priliku za svijest o robnoj marki kod njihovih sljedbenika. Potaknite dijeljenje i uključite sadržaj koji su izradili korisnici.

Ako je potrebno nešto poraditi na vašoj prisutnosti na društvenim mrežama, sada je pravo vrijeme za to. Ne morate biti svugdje.. Pobrinite se da budete prisutni na kanalima koji su prikladni za vašeg ciljanog kupca i svoju energiju uložite tamo. Primjerice, ako imate trgovinu cvijećem i mlađu publiku, tada je bi Instagram bio primarni kanal u koji ćete ulagati.

3. Optimizirajte svoju web stranicu za SEO

Razmišljajte da ste korisnik a ne prodavač i probajte procijeniti kako vaša ciljana publika govori o vašim proizvodima i što žele znati o njemu.

Obratite pozornost na sadržaj na stranici, naslove, opise proizvoda, slike, blogove. Pripazite na ključne riječi odnosno na pojmove koje bi korisnici mogli koristiti kada traže srodne proizvode.

Meta oznake su također važne. Naslovne oznake, koje su poput naslova za tražilicu, pomažu tražilici da otkrije o čemu se radi na svakoj stranici. Svaka stranica vaše web stranice trebala bi imati svoju jedinstvenu oznaku naslova. Meta opisi su kratki sažeci svake stranice. Kada se vaša stranica pojavi na stranici s rezultatima tražilice, korisnici će prije svega vidjeti vašu oznaku naslova i meta opis.

4. Kreirajte zanimljiv i koristan sadržaj.

Stvaranje kvalitetnog sadržaja za ljude koji žele kupiti vaš proizvod izvrstan je način da privučete promet na svoju web-lokaciju i pružite korisne informacije koje pozicioniraju vašu uslugu ili proizvod.

5. Isprobajte Google Ads.

Marketing putem tražilica odličan je način za oglašavanje vaše web stranice jer ne zahtijeva nikakav dizajn i može biti vrlo učinkovit u privlačenju novog prometa. Dobit ćete rezultate u stvarnom vremenu i na temelju izvedbe u hodu možete prilagoditi strategiju svoje kampanje.

6. Oglašavajte se i na društvenim mrežama

Društvene mreže odlično su mjesto za fokusiranje potrošnje na oglase budući da većina ljudi na društvenim mrežama provodi puno vremena. Usmjerite svoje kampanje na one mreže na kojima vaša publika provodi najviše vremena.

7. Unakrsna promocija

Da, i to je moguće. Pronađite tvrtku sa sličnom publikom. Na taj način ćete privući novu relevantnu publiku. Ako prodajete opremu za aktivnosti na otvorenom, opremu za roštilj ili za vrtnu zabavu, idealna suradnja u vidu označavanja i spominjanja na društvenim mrežama ili u blogovima bila bi sa tvrtkom koja prodaje ruksake i opremu za izlete, sredstva za zaštitu protiv komaraca i slično, primjerice.

Također postove o svojim proizvodima možete objavljivati u srodnim grupama na društvenim mrežama i tako privući nove potencijalne kupce.

8. Sudjelujte u online događajima i raspravama.

Kako online komunikacija i događaji rastu, mogu postojati prilike za povećanje svijesti o robnoj marki kod ciljanih zajednica. Iskoristite svoju stručnost sudjelovanjem u webinarima ili virtualnim konferencijama kako bi i drugi više doznali o vašem poslovanju.

9. Razmislite o korištenju influencer marketinga.

Rad s pravim influencerom može dovesti vaš proizvod pred veliki broj potencijalnih kupaca, povećavajući svijest o vašoj robnoj marki. Kako biste na najbolji način iskoristili utjecajni marketing, provjerite jesu li sljedbenici vašeg ciljanog influencera u skladu s vašom ciljnom publikom i jesu li njihove vrijednosti u skladu s vašim brendom.

10. Razmislite i o promociji vaše web trgovine i off line, pomoću promotivnih letaka s kodom na vašu web stranicu.

Zaključak:

Promocija web trgovine nije laka i zahtjeva puno vremena i novca. No konkurencija je velika i da biste se istaknuli, postali vidljivi i uspjeli u moru sličnih web shopova trebate uložiti. Ne morate odmah primijeniti sve navedene strategije, no želite li da vaša web trgovina uspije morate krenuti. Za početak s najjednostavnijim oblikom promocije, SEO optimizacijom, blogovima, na društvenim mrežama te oglašavanjem kada se stranice malo razviju. Naravno, sve ovisi o vašim ciljevima i temeljnom kapitalu koji ćete uložiti u promociju vaše web trgovine. Sretno!

A ako još uvijek niste sigurni kako i odakle krenuti, savjet možete potražiti i kod nas: promoviram/kontakt

online shop