internet, social media, woman

Hashtags vs. ključne riječi

Kada se koriste hashtagovi (#hashtags), a kada ključne riječi (keywords)? I hashtagovi i ključne riječi su važni alati za pozicioniranje sadržaja na društvenim mrežama i internetu. No, načini korištenja i funkcije su različiti.

Hashtags

Ok. I vrapci na granama pjevaju da su #hastagovi riječi ili fraze označene tzv. ljestvama odnosno simbolom # i koriste se za označavanje i grupiranje sadržaja na društvenim mrežama prema određenim temama. Svatko tko je prisutan na društvenim mrežama vrlo dobro zna kada klikne na određeni #hashtag otvara se stranica koja prikazuje sve objave koje ga koriste. Hashtagovi pomažu u povećanju vidljivosti vašeg sadržaja na društvenim mrežama jer omogućuju korisnicima da pronađu sadržaj povezan s određenom temom ili interesom.

Na kojim društvenim mrežama su hashtagovi ključni?

Hashtagovi su posebno važni na platformama koje podržavaju pretraživanje putem hashtagova, a jedna od najvažnijih platformi koja na taj način funkcionira je Instagram gdje korisnici koriste #hahstagove kako bi istakli svoje objave i povećali njihovu vidljivost.

Hashtagovi su sve važniji i na LinkedInu i služe za profesionalno umrežavanje i promociju sadržaja. Korištenje relevantnih hashtagova na LinkedInu pomažu korisnicima da pronađu vaše objave te na taj način povećavate vidljivost vaše tvrtke ili Vas kao pojedinca sa svojim referencama, interesima i afinitetima.

Tik Tok je još jedna platforma koja se oslanja na hashtagove, a korisnicima služe za otkrivanje i praćenje sadržaja koje ih zanima. Hashtagovi na vašim video zapisima objavljenima na Tik Toku pomažu da dođete do što većeg broja ljudi.

X platforma ili bivši Twitter također funkcionira na hashtagovima koji pomažu korisnicima za praćenje i uključivanje u razgovore. Koriste se za grupiranje sličnih tema te omogućuju korisnicima da prate aktualne događaje i trendove.

Korištenje relevantnih hashtagova na Pinterestu može pomoći korisnicima da pronađu vaše proizvode i usluge te povećaju vidljivost vašeg sadržaja.

Hashtagovi na Facebooku nisu nužni, ali ih se može koristiti kao dodatni alat za organizaciju i pronalaženje sadržaja. Mogu pomoći korisnicima da sudjeluju u raspravama klikom na određeni hashtag te na pronalaženje relevantnih objava pod određenim hashtagom. Važno je na Facebooku hashtagove koristiti umjereno. U protivnome, preveliki broj hashtagova na Facebooku izgledat će neuredno i samo može iziritirati korisnika.

Bez obzira na kojoj platformi ih najviše koristili, prije korištenja hashtagova istražite popularne hashtagove, a ako imate vlastiti brend, događaj ili tvrtku, promovirajte vlastite hashtagove kako biste potaknuli korisnike da dijele vaš sadržaj i povežu se s vašim brendom.

A koje društvene najbolje iskoristiti za vaše poslovanje opisali smo u jednom od naših blogova koje smo ranije objavili na našoj web stranici: KOJE PLATFORME DRUŠTVENIH MREŽA ISKORISTITI NAJBOLJE ZA POSLOVANJE

Što su ključne riječi i po čemu se razlikuju od hashtagova?

Ključne riječi su pojmovi ili fraze koje su bitne za sadržaj i koriste se za SEO optimizaciju i poboljšanje rangiranja web stranice u rezultatima pretraživanja. O tome zašto je SEO važan pisali smo i ranije u našim blogovima; VAŽNOST SEO OPTIMIZACIJE .

Ključne riječi se koriste u sadržaju web stranica, naslovima, podnaslovima, meta podacima kako bi pomogle tražilicama kao što je Google o čemu se radi na vašoj web stranici. Ključne riječi pomažu korisnicima da pronađu vaš sadržaj te boljem rangiranju vaše web stranice na tražilicama. Ključne riječi ne koriste simbol # već se prirodno uklapaju u vaš sadržaj i možete ih boldati želite li da ih korisnici bolje uoče.

Koriste li se ključne riječi i na društvenim mrežama?

Ključne riječi svakako treba koristiti u postovima koje objavljujete na društvenim mrežama. Ključne riječi mogu poboljšati rangiranje vašeg profila ili sadržaja u rezultatima pretraživanja na društvenim mrežama, mogu povećati vidljivost vaših objava, privući ciljanu publiku koja je zainteresirana za vaš sadržaj te povećati svjesnost o vašem brendu .

Na kojim društvenim mrežama su ključne riječi važnije?

Ključne riječi važnije su na onim platformama koje se oslanjaju na algoritme pretraživanja i SEO optimizaciju na tražilicama. Ključne riječi u naslovima, opisima i tagovima iznimno su važne na YouTubeu jer pomažu korisnicima da pronađu videozapise koji ih zanimaju.

Ključne riječi su važne i na LinkedInu jer pomažu korisnicima da pronađu relevantne profile, objave i sadržaj povezan s njihovom profesionalnom karijerom i interesima. Ključne riječi se koriste u profilima, objavama i člancima kako bi se poboljšala vidljivost i dosegnula ciljana publika.

Zaključak: Na društvenim mrežama važno je koristiti i hashtagove i ključne riječi, ali njihova važnost može varirati ovisno o vašim ciljevima i platformi na kojoj promovirate sadržaj. Kako biste postigli svoje ciljeve, dosegnuli ciljanu publiku i maksimalizirali vidljivost, idealno bi bilo koristiti-oba alata. Imate li nedoumica, niste sigurni kako napisati dobar blog ili post na društvenim mrežama, trebate li savjet u vezi vašeg sadržaja na web stranici ili društvenim mrežama ili želite promovirati novi brend, proizvod ili uslugu rado ćemo vas savjetovati: PROMOVIRAM.COM/KONTAKT

hashtags keywords