promoviram

Zašto internet oglašavanje prepustiti drugima?

Imate svoju tvrtku i odlučili ste na sva zvona oglasiti svoj najnoviji proizvod. Uglavnom radije oglašavate sami. Umetnuli ste svoju karticu na Facebook ili Google Ads platformu a kad ono paf! Podaci su vam pokradeni, a novac s računa otišao u nepovrat. Na žalost, takve situacije nisu neuobičajene i jako dobro trebate pripaziti da ne dođete u ovakvu situaciju.

Kako zaštiti bankovnu karticu na internetu?

Budite oprezni. Kako biste osigurali da vaše financijske informacije budu sigurne morate poduzeti sljedeće korake:

  1. Redovito pregledavajte izvode i bankarske transakcije
  2. Koristite snažne lozinke te dvofaktorsku autentifikaciju na računima povezanim s karticom, ako je to moguće.
  3. Ne dijelite informacije o kartici putem chata, maila i slično te osjetljivim podacima ograničite pristup. Ne nasjedajte na sumnjive mejlove ili linkove, pogotovo na one koji lažno pozivaju na nagradnu igru, popuste, akcije i slično.
  4. Redovito mijenjajte lozinke i pratite promjene u sigurnosnim praksama. Vodite računa da vaši podaci na internetu budu zaštićeni, a kako to napraviti pojasnili smo u jednom od naših prošlih blogova: KAKO ZAŠTITI RAČUNALO OD VIRUSA .

Sigurnost svojih financija možete poboljšati i tako da oglašavanje na internetu prepustite profesionalnim stručnjacima za digitalni marketing.

Zašto je prepuštanje stručnjacima za oglašavanje sigurno za moje financije?

• Profesionalci koji se bave digitalnim oglašavanjem svakodnevno upotrebljavaju svoje kartice i manevriraju s informacijama. Agencije i pojedinci, freelanceri koji se bave oglašavanjem često imaju sigurnosne standarde i prakse kako bi zaštitile povjerljive informacije o klijentima, uključujući i informacije o plaćanju.

• Radite li s agencijom ili vanjskim suradnicima, određenim financijskim informacijama ograničite pristup. Primjerice, s agencijom ili vanjskim suradnicima ne morate dijeliti detalje poput sigurnosnog koda kartice već samo potrebne informacije za izvršenje transakcija.

Svakako angažirajte onog profesionalca koji će vam nakon prekida suradnje jamčiti da vaši podaci i pristupi računima budu vaše vlasništvo te da tijekom kampanje sami možete imati kontrolu nad kretanjima oglasa i tijekovima financija.

• Redovita komunikacija: Održavanje redovite komunikacije s agencijom ili profesionalcima za digitalni marketing može vam pomoći u praćenju troškova, praćenju kampanja i brzom prepoznavanju eventualnih nepravilnosti u transakcijama.

Naša je praksa da klijentu sugeriramo da se izdvojeni i dogovoreni proračun za oglašavanje koji je prethodno ugovoren direktno uplaćuje te tako na svojoj službenoj kartici osiguranoj spomenutim standardima kontroliramo financije. Tako istodobno kontroliramo i optimiziramo proračun za oglašavanje kako bismo postigli što bolji rezultat uz minimalne troškove.

Zašto većina tvrtki koristi stručnjake u digitalnom marketingu?

O važnosti prepuštanja vođenja društvenih kanala stručnjacima za digitalni marketing pisali smo u jednom od prošlih blogova ZAŠTO DRUŠTVENE MREŽE PREPUSTITI PROFESIONALCIMA. Sada ćemo za kraj pojasniti zašto je važno i da oglašavanje na internetu radije prepustite stručnjacima za digitalni marketing.

• Sigurnost i transparentnost: Stručnjaci za digitalni marketing optimiziraju vaš proračun kako bi postigli najbolje rezultate uz minimalne troškove. Profesionalci imaju pristup različitim marketinškim alatima i tehnologijama kao što su alati za analizu podataka, automatizaciju oglašavanja, praćenje performansi i slično,a koje pojedinci nemaju ili ne znaju kako ih iskoristiti.

• Prilagodljivost: Prateći trendove, profesionalci u digitalnom oglašavanju mogu brzo reagirati na promjene u digitalnom okruženju i optimizirati strategiju oglašavanja kako biste postigli što bolje rezultate.

• Ciljana marketinška strategija: Stručnjaci za digitalni marketing marketinšku strategiju ciljaju prema potrebama klijenta. To uključuje analizu ciljane publike, odabir odgovarajućih platformi i kanala te postavljanje jasnih ciljeva kampanje.

• Stručnost i iskustvo: Profesionalci u digitalnom marketingu imaju stručnost i iskustvo u digitalnom oglašavanju budući da prate trendove, alate i tehnike kako bi vam osigurali najbolje rezultate. Prepuštanjem oglašavanja na internetu profesionalcima za digitalni marketing štedite vrijeme i novac te se nesmetano možete usredotočiti na svoje važne zadatke.

Da biste se osjećali sigurno i bili zadovoljni rezultatima vrlo je bitno da s angažiranom agencijom ili stručnjakom za digitalni marketing jasnom komunikacijom date do znanja koji su vaši ciljevi i što oglašavanjem želite postići.

U moru digitalnih agencija mi smo odlučili ne biti klasična digitalna agencija. Naši klijenti imaju mogućnost uvida u projekt i rokove kako bi u svakom trenutku mogao vidjeti što i kako radimo.
Trebate li savjet u vezi sadržaja vaših digitalnih kanala, marketinške strategije za vašu tvrtku, pomoć u digitalnom oglašavanju, sigurnost i transparentnost na raspolaganju smo PROMOVIRAM/KONTAKT .

marketing