e-mail, mail, contact

Što je e-mail preglednik i zašto ga trebam koristiti?

Pokrenuli ste poslovanje i već naveliko komunicirate s klijentima i poslovnim partnerima. Sebi i zaposlenicima otvorili ste službeni e-mail i zapravo, kada malo bolje razmislite, pisanje i čitanje e-mailova oduzima vam jako puno vremena. U prošlim blogovima pojasnili smo vam zašto je potrebno imati službeni e-mail i kako otvoriti službeni e-mail. No još to nije tako savršeno. Mnogima se događa da koriste zastarjela web sučelja ili da kod kuće ne mogu vidjeti ili poslati službeni e-mail, što je osobito važno ako se radi o hitnim slučajevima ili iznimnim situacijama. Stoga ćemo vam u ovom tekstu pojasniti kako možete poboljšati svoje korisničko iskustvo i olakšati si poslovanje putem e-mail preglednika.

Što su e-mail preglednici

E- mail preglednici su softverski programi ili aplikacije koje omogućuju korisnicima slanje, primanje, čitanje i organiziranje e-mail poruka. E-mail preglednici omogućuju korisnicima pristup e-mail računima na različitim uređajima, kao što su računala, pametni telefoni ili tableti.

Kako se e-mail preglednici mogu postaviti?

E-mail preglednici obično podržavaju protokole poput IMAP (Internet Message Access Protocol) ili POP3 (Post Office Protocol), koji omogućuju korisnicima pristup e-mail porukama koja su pohranjena na poslužitelju. IMAP omogućuje sinkronizaciju poruka između više uređaja, dok POP3 preuzima poruke na lokalno računalo ili uređaj.

E-mail preglednici često nude značajke poput organizacije poruka u mape, filtriranja, pretraživanja, slanja i primanja priloga, postavljanja potpisa, i drugih značajki koje olakšavaju upravljanje e-mailovima. Također, mnogi e-mail preglednici omogućuju konfiguraciju više e-mail računa radi praktičnijeg upravljanja elektroničkom poštom.

Mogu li pomoću e-mail preglednika objediniti poslovnu i privatnu e-poštu?

Naravno. Želite li objediniti svoje poslovne i privatne račune na jednome mjestu postoje pristupi koji vam mogu pomoći pri lakšem upravljanju porukama. Najpopularniji e-mail preglednici u poslovnom svijetu kao što su Microsoft Outlook, Thunderbird ili M Clinet te Gmail omogućuju integraciju i praćenje više e-mail računa iz jednog sučelja i obično podržavaju postavljanje više računa te organizaciju poruka i kalendara na jednome mjestu.

Pri odabiru e-mail preglednika za poslovanje obratite pozornost na sigurnosne značajke, podršku za kolaboraciju, integraciju s drugim alatima koje koristite kao što su kalendari, zadaci, aplikacije za video konferencije i sastanke, podršku za mobilne uređaje te na jednostavnost i prilagodljivost prilikom korištenja.

Mogu li e-mail preglednik samostalno postaviti?

E-mail preglednik možete postaviti sami na način da ga najprije otvorite. Unutar preglednika pronađite opciju za dodavanje, postavke ili konfiguraciju računa. Nakon toga unesite podatke na računu kao što je e-mail adresa, lozinka, vrsta protokola (IMAP ili POP3) i adrese poslužitelja za slanje i primanje poruka (SMTP i IMAP/POP3 poslužitelji). Nisu svi e-mail preglednici isti, a na nekima možete konfigurirati i dodatne postavke kao što su postavke sigurnosti, intervali provjere poruke te druge napredne opcije, ovisno o vašim preferencijama i željama.

Kada unesete sve potrebne informacije, završite postavljanje. Preglednik će ih automatski testirati kako bi se provjerila njihova ispravnost. Važno je napomenuti i da su koraci postavljanja različiti, ovisno o e-mail pregledniku.

Mogu li prilikom postavljanja e-mail preglednika potražiti stručnu pomoć?

Imate li problema ili niste sigurni u neki korak, uvijek možete potražiti tehničku podršku ili konzultirati korisnički priručnik. No postoje i situacije kada je stručna pomoć od velike koristi. Dobro je pitati stručnjake pogotovo ako imate problema prilikom postavljanja i nakon višekratnih pokušaja, kada imate problema s poslužiteljem, mrežom ili sigurnosnim postavkama. Stručna pomoć potrebna je i ako imate konflikte s drugim aplikacijama koje mogu ometati rad e-mail preglednika te ako imate specifične potrebe poslovanja kao što su integracija s CRM sustavom, dodavanje potpisa, postavljanje pravila filtra.

Želite postaviti e-mail preglednik kako biste više računa imali na jednome mjestu, trebaju li vam dodatne opcije kao što su integracija s CRM sustavom, dodavanje potpisa ili filtara slobodno nas kontaktirajte : info@servisiram.hr

Imate li problema s računalom, popis svih naših usluga možete pogledati ovdje: ram-servis/usluge