UVOD : Gotovo da nema tvrtke u svijetu koja putem svojih digitalnih kanala pokušava doći do željenih kupaca, a proizvod ili uslugu mogu prodati u bilo kojem dijelu svijeta. Uspješna marketinška kampanja je ona koja pažljivo osmišljeni i isplanirani sadržaj plasira odabranoj publici s ciljem da ih pretvori u stalne kupce. Da biste u tome uspjeli potrebno je njegovati klijente i to u nekoliko faza.
U praksi se to obično radi kroz edukaciju i informiranje potencijalnog kupca te kroz osmišljene marketinške kampanje gdje se nastoji postići što veći doseg nakon čega bi, iako, naravno, to uvijek ne mora biti nužno ali je i te kako poželjno, slijedila konverzija.
Koje alate izabrati za automatizaciju marketinga?
Na tržištu je puno softvera za upravljanje poslovanjem. Mnoge korporacije i agencije za automatizaciju marketinga puno koriste HubSpot koji ima puno mogućnosti od izrade web stranica do kontrole analitičkih rezultata što znači da se mogu postaviti i Google Analitycs te Google Ads aplikacije za što se mjesečno može izdvojiti i do 800 dolara! Tu su još i Zapier, Asana i Mail Chimp koji se najčešće koristi u e-mail marketingu. Iako su user friendly, te se aplikacije ne mogu integrirati već su zasebne, što uzima i vrijeme i novac.
Po čemu se automatizacija marketinga u Odoo -u razlikuje od sličnih aplikacija na tržištu?
Odoo vam može pomoći u digitalnom marketingu kombinacijom različitih aplikacija. Kampanje se mogu kreirati putem različitih kanala od e-mail marketinga, SMS-a do društvenih mreža. Kampanju možete kreirati od početka do kraja, ciljati na pravu publiku i pratiti ponašanje korisnika.
Ono što po čemu se automatizacija marketinga u Odoo-u razlikuje od sličnih na tržištu je da se može integrirati sa CRM-om te aplikacijama za kalendar, zaposlenike, kontakte. Dakle, kao što smo i rekli na početku, automatizacijom marketinga u Odoo-u svoje klijente njegujete, čime se povećava šansa da ih pretvorite u stalnog kupca.
Koje su mogućnosti automatizacije marketinga u Odoo-u?
U Odoo-u možete:
- kreirati kampanju
- zakazati poruke
- odrediti trajanje kampanje
- filtrirati publiku / odrediti ciljanu publiku
- odrediti i kontaktirati zaposlenika koji će pratiti tijek kampanje i odgovarati kupcima
- a/b testiranje
- usporediti poruke i nadzirati koliko ih je poslano te mogućnost prijenosa u Excel datoteku
- pratiti metrike/odnosno mogućnost uvida tko je otvorio ili nije otvorio poruku te u skladu s tim kreirati daljnju kampanju ili odustati od nekih kupaca
- kreirati podaktivnosti– odnosno kreirati daljnju kampanju prema leadovima, onima koji su zainteresirani ali i možete i onima koji su još uvijek nezainteresirani za uslugu ili proizvod, a do kuda ćete ići prema takvoj publici ovisi o vašim procjenama
- grupirati kampanju po tagovima, vidjeti koje su aktivnosti učinjene u kampanji
- pratiti izvješća od toga koliko je ljudi kliknulo na e-mail, stopu napuštanja, koliko je bilo spamova i sl.
Prednosti automatizacije marketinga u Odoo-u
1. Automatizirani tijek rada čija je svrha izrada inteligentnih kampanja na temelju podataka koja omogućuje isporuku ispravnih poruka pravim ili potencijalnim kupcima u pravo vrijeme. Osim toga automatizirani tijek rada ubrzava procese i štedi vrijeme vašim zaposlenicima.
2. Aplikacija za marketing povezana je sa CRM-om – u aplikaciji za CRM su različiti potencijalni klijenti u različitim fazama. Ako potencijalni klijent klikne na e-mail, , otvori ga ili preusmjeri znak je da je zainteresiran za vaš proizvod ili uslgu pa ga vaš prodajni tim može odmah odmah kontaktirati.
ZAKLJUČAK : Automatizacija marketinga u Odoo-u automatizira različite marketinške zadatke kombiniranjem specifičnih pravila i filtara za generiranje vremenski ograničenih radnji. Umjesto ručne izrade svake faze kampanje (kao što je serija vremenski ograničenih poruka) , Odoo-ova aplikacija za automatizaciju marketinga marketinškim stručnjacima omogućuje izradu cijele kampanje i svih njezinih faza na jednome mjestu na nadzornoj ploči .Mogućnost povezivanja s ostalim aplikacijama, uključujući ključnu – CRM – omogućuje praćenje kampanje i mogućnost pridobivanja vjernih kupaca.
Zanima li vas automatizacija marketinga u Odoo-u informacije možete dobiti i kod nas Servisi Ram
Odoo aplikacije u Community i Enterprise verziji dostupne su na našoj web stranici ProgRam
Prevedeni tutorijal o automatizaciji marketinga u Odoo-u možete pogledati OVDJE
S Odoo-om se možete upoznati i na našem YouTube kanalu i Linkedin profilu Odoo Hrvatska
S Odoo poslovnim softverom možete se upoznati i putem edukacija u video tutorijalima na Odoo službenoj web stranici Odoo/slides