Digitalno je doba i gotovo da nema čovjeka koji ne pretražuje na internetu. Tako je i u poslovnom svijetu. Želite li uspjeti, morate biti prisutni online. Jednim dijelom sa svojom web stranicom koja će uz pomoć dobrog koncepta, dobrih naslova i tekstova na tražilicama organski rasti. Do Vašeg proizvoda ili usluga korisnici će doći baš zato što je stranica dobro koncipirana. Tu su još i društvene mreže, pa je i na taj način vidljivost može biti veća. Ali…to možda nije dovoljno, pogotovo ako lansirate novu uslugu ili proizvod i želite do korisnika doprijeti što prije te da u što većem broju poduzmu akciju. Tada je oglašavanje na pretraživačkoj mreži sljedeći korak koji je u konačnici i ključni, pogotovo ako ste vlasnik male tvrtke i imate veliku konkurenciju. U nastavku ćemo Vam pojasniti zašto.
Prednosti oglašavanja na Google pretraživačkoj mreži
- Ciljano oglašavanje
Ciljano oglašavanje osigurava da Vaši oglasi dosegnu ljude koji su već zainteresirani za ono što nudite. Za male tvrtke s ograničenim proračunom, ovo je ključno jer trošite novac na relevantne kupce i time povećavate šanse za konverzije.
- Kontrola nad proračunom
Možete postaviti dnevni proračun koji Vama odgovara i prilagoditi ga kako se kampanja razvija. Ovo je osobito važno za male tvrtke koje žele paziti na svoj novac ali i iskoristiti svaki euro i pratiti troškove oglašavanja.
- Povećana vidljivost na lokalnoj razini
Oglašavanje na pretraživačkoj mreži omogućava ciljanje na specifične zemljopisne lokacije. Tako možete postaviti oglas u svojoj blizini, ali i u strane zemlje, ovisno o tome kakvo Vam je tržište. Ako oglašavate lokalno, to je izvanredna prilika da se istaknete u svojoj blizini i privučete kupce iz Vašeg kvarta!
- Mjerenje uspjeha i prilagodba strategije
Oglašavanje na pretraživačkoj mreži pruža obilje alata za praćenje učinkovitosti Vaše kampanje. Možete pratiti broj klikova, konverzija, stopu pretvorbe i druge relevantne metrike. To znači da možete pratiti što funkcionira i što ne, te prilagoditi svoju strategiju kako biste postigli bolje rezultate. Ovo je izvrsna prednost za male tvrtke koje moraju nadzirati sve svoje resurse pa tako i svoja ulaganja u vlastitu promociju.
- Fleksibilnost oglasa
Oglašavanje na pretraživačkoj mreži omogućava brzo stvaranje i prilagodbu oglasa na način da eksperimentirate s različitim naslovima, opisima i pozivima na akciju kako biste saznali što najbolje privlači vašu ciljnu publiku. Ova fleksibilnost omogućava malim tvrtkama na brzu reakciju i brzu promjenu marketinške strategije ako smatraju da je nešto pošlo krivo ili ako nisu zadovoljni dosadašnjim rezultatima.
Oglašavanje na pretraživačkoj mreži može biti snažan alat želite li povećati svoju prisutnost, privući nove klijente i ostvariti rast. Ciljano oglašavanje, kontrola proračuna, lokalna vidljivost, mogućnost praćenja učinka i fleksibilnost oglasa idealni su za male tvrtke.
Osim oglašavanja na pretraživačkoj mreži, preporučujemo da obavezno otvorite i Google Business Profil gdje imate mnogo mogućnosti za Vašu promociju i vidljivost na tražilicama, a u nastavku ćemo Vam pojasniti i zašto.
Prednosti Google Business Profila
- Google Business Profile omogućava da se besplatno pojavite na Google tražilici i Google Mapsu. To znači da će Vaša tvrtka biti vidljiva potencijalnim klijentima kad god pretražuju srodne proizvode ili usluge.
- Povećana vidljivost, a to znači da će se Vaša tvrtka će pojaviti na Google karti i lokalnom bloku rezultata, što značajno povećava šanse da će ju korisnici pronaći kada traže proizvode ili usluge u Vašoj blizini.
- Google Business Profil omogućava da precizno odredite Vašu lokaciju, adresu, radno vrijeme, kontakt informacije i druge bitne detalje. Ovo je posebno korisno za male tvrtke koje posluju na lokalnom tržištu i žele privući lokalne klijente.
- Klijenti mogu ostaviti recenzije i ocjene Vaše tvrtke. Ovo je vrlo važan segment jer pozitivne recenzije mogu poboljšati povjerenje i uvjeriti potencijalne klijente da odaberu baš Vas!
- Google Business Profile omogućava dodavanje važnih kontakt informacija, web stranice, poveznica na društvene mreže i druge relevantne podatke. To olakšava korisnicima da pronađu više informacija o Vašoj tvrtki i stupaju u kontakt s Vama.
- Možete redovito objavljivati ažuriranja, promocije, novosti i ponude na svom Google Business Profilu. Ovo je odličan način da zadržite postojeće klijente informiranim i privučete nove. Osim toga, fotografije mogu dodavati i Vaši klijenti što također može poboljšati međusobno povjerenje.
- Google Business Profile ima mogućnost prikaza analitičkih podataka kao što su informacije o integraciji profila s Vašim korisnicima, koliko puta je profil pregledan, koliko su često korisnici klikali na Vašu web stranicu te ono najvažnije- koliki je bio broj poziva.
- Google Business Profile je mobilno optimiziran, što znači da će Vaša tvrtka biti vidljiva na mobilnim uređajima, a to je posebno važno s obzirom na to da sve više ljudi pretražuje internet na mobilnim uređajima.
Dakle, želite li povećati prisutnost i steći nove kupce, obavezno otvorite Google Business Profile. Ako Vaša tvrka ima više lokacija, možete otvoriti Google Business Profile za svaku lokaciju zasebno! Osim toga Vaš profil ili profile možete i oglašavati, a mi ćemo Vam pojasniti i kako.
Prednosti oglašavanja na Google Business Profilu
Google nudi opciju plaćenog oglašavanja putem Google Business Profila, koja se naziva “Google Business Ads” ili “Promote” opcija. Ova opcija omogućava dodavanje plaćenog oglas izravno na Vaš Google Business Profile kako biste povećali vidljivost i dosegnuli veći broj korisnika.
Što mogu postići oglašavanjem svog Google Business Profila – jedno je od najčešćih pitanja naših klijenata, pa ćemo u nastavku navesti brojne prednosti:
- Unutar svog Google Business Profila možete kreirati plaćene oglase koji će se prikazivati korisnicima kada pretražuju srodne pojmove za Vašu tvrtku.
- Oglasi se ciljaju na korisnike koji traže proizvode ili usluge u Vašoj blizini, što je posebno korisno za male tvrtke koje žele privući lokalne klijente.
- Možete odabrati koji dio vašeg Google My Business profila želite oglašavati, kao što su recenzije, fotografije, radno vrijeme i drugi bitni detalji.
- Cijena oglašavanja putem Google Business Profila ovisi o konkurenciji i odabranoj ciljanoj publici. Plaćate samo kada korisnik klikne na Vaš oglas. Također možete pratiti analitiku i učinkovitost Vaših oglasa te ako je potrebno i promijeniti strategiju za bolje rezultate. Promote opciju na Vašem profilu možete integrirati s Google Adsom kako biste mogli bolje upravljati svojim oglasima.
Mnogi su primjeri u praksi pokazali da takva vrsta promocije ima izvrstan povrat ulaganja (ROI), a iskustva govore da nema boljeg osjećaja od telefonskog poziva nakon što je kupac vidio oglas na internetu.
Otvorili ste tvrtku ili želite lansirati novu uslugu ili proizvod, nemojte dvoumiti – otvaranje Google Business Profila i ciljano oglašavanje dugoročno jamči bolju vidljivost i snažniju integraciju s kupcima, a imate li bilo kakvih pitanja možete kontaktirati i nas: promoviram.com/kontakt