google, search engine optimisation, logo

Kako kreirati lokalni SEO?

UVOD: Tražite lokalni restoran, frizera ili obližnju mehaničarsku radionicu? Naravno da ćete za pretragu upotrijebiti internet. Istraživanja su pokazala da do 2022. čak 78 % kupaca barem jednom tjedno pretražuju lokalne tvrtke na internetu. Ako ste poduzetnik obavezno se pobrinite da vas kupci mogu pronaći na internetu.

Što je lokalni SEO?

Formalne definicije nema, no lokalni SEO podrazumijeva rangiranje vaše web stranice s upitima koji su geografski orijentirani, što znači da korisnici mogu dobiti specifične rezultate za određenu regiju ako u pretrazi spomenu ime grada. Primjerice, lokalni pojam za pretraživanje servisa računala bio bi „servis računala Zagreb”.

Osim toga postoji niz strategija da bi vaša tvrtka na tražilicama bila na vrhu.

Zašto je lokalni SEO važan za moje poslovanje?

Ljudi iz vaše blizine su vaši potencijalni klijenti. Zato se isplati povećati povećati svoju lokalnu prisutnost na tražilicama. A da biste to postigli postoji više načina:

1. Na vašu web stranicu dodajte kartu. Obavezno dodajte vaše kontakte, adresu, e -mail i broj telefona na stranicu za kontakt, podnožje i/ili zaglavlje stranice.

2. Pišite blogove s koncentracijom ključnih riječi za vašu lokaciju . Primjerice, ako ste automehaničar i želite se rangirati prema ključnoj riječi „automehaničar Zagreb”, obavezno te fraze uključite u vaše tekstove ili blogove na vašoj web stranici.

O važnosti pisanja bloga pisali smo ranije i možete se podsjetiti ovdje: ZAŠTO POKRENUTI BLOG

VAŽNO: Tekstove nemojte zatrpavati ključnim riječima! Zatrpavanje tekstova, opisa i blogova ključnim riječima najčešća je pogreška pri kreiranju lokalnih SEO kampanja. Naime, tražilice takvu taktiku smatraju spamom i mogu vas kazniti lošim rangiranjem.

Za optimalne rezultate ključne riječi upotrijebite umjereno, istaknite ih i uključite ih u naslove i podnaslove, meta opise te u opise fotografija.

Budite dosljedni u učestalosti vaših objava. Objavljujte redovito vaš pisani sadržaj, informacije o tvrtki i vašim uslugama te video sadržaj.

Obavezno otvorite i Google Bussines Profil!

Prednosti Google Business Profila

Otvaranje Google Business profila je besplatno. Obavezno unesite naziv vaše tvrtke, podatke za kontakt, adresu, ključne riječi, link na web stranicu, radno vrijeme. Google Business Profil bivši je Google My Business s dodatnim značajkama, a jedna od prednosti je da možete otvarati više profila, ako se vaša tvrtka nalazi na više lokacija.

Ovaj alat ima više mogućnosti za dobro rangiranje vaše tvrtke na tražilicama, a o značajkama i promjenama u odnosu na Google My Business pisali smo u jednom od ranijih blogova

Google Business Profile omogućuje pisanje postova i stavljanje fotografija, a istodobno nudi mogućnost da fotografije stavljaju i vaši klijenti.

Osim toga na Google Business Profilu vaši klijenti mogu postavljati pitanja, naručivati se, ako tako želite te ostavljati recenzije.

Želite li ga oglašavati, Vaš Google Business Profile možete povezati i s Google Ads računom.

Svjedočanstva klijenata

Neka vaši klijenti pišu recenzije. I one ne moraju biti ograničene samo na Google. Dapače, ostavite im mogućnost pisanja recenzija na vašoj službenoj web stranici te na službenom Facebook profilu. Omogućite i da vaši klijenti ostavljaju i recenzije na specijaliziranim platformama kao što su primjerice, TripAdvisor, Airbnb i sličnima, ovisno čime se bavite. Web mjesta povezana s vašom tvrtkom također utječu na poziciju vaše tvrtke na tražilicama.

Osim toga, većina kupaca više cijeni recenzije na internetu nego osobne preporuke, a 75% korisnika će o vašoj tvrtki pozitivno razmišljati ako na internetu pročitaju dobra iskustva s vašom tvrtkom.

Sada kada znate kako i zašto lokalni SEO može koristiti vašoj tvrki, vrijeme je da započnete svoju lokalnu SEO kampanju. Slijedite naše savjete, a za svako pitanje i pomoć stojimo vam na raspolaganju: PROMOVIRAM/KONTAKT