odoo roadshow zagreb 2023

Odoo Roadshow u Zagrebu/Sudjelovali smo i drugi put

UVOD: Svake godine Odoo plasira novu verziju poslovnog softvera koju predstavlja u europskim i svjetskim gradovima. Drugi Odoo Roadshow u Zagrebu održan je 16. svibnja 2023. u prepunoj dvorani hotela Westin gdje je na panelu sudjelovao i Servisiram d.o.o. kao jedan od Odoo partnera.

I ove godine smo na Odoo Roadshowu sudjelovali na panelu i predstavili mogućnosti i iskustva pri korištenju Odoo poslovnog softvera. Odoo svake godine plasira novu verziju svog softvera, a na panelu su se sudionici imali prilike upoznati sa značajkama verzije Odoo 16 koja je posljednja plasirana na tržište.

Prije svake implementacije jako je bitna edukacija. Mi educiramo naše klijente te ih upućujemo i na Odoo tutorijale objavljene na njihovim službenim web stranicama. Jako mi se sviđa taj oblik edukacije koji se može koristiti u svakom trenutku i kada si najviše skoncentriran. Klijenti na taj način za nas mogu sastaviti pitanja i istodobno nakon svakog video tutorijala provjeriti svoje znanje, istaknula je Andreja Šturlan, direktorica tvrtke Servisiram d.o.o.

Odoo Roadshow je u Zagrebu organiziran drugu godinu s ciljem umrežavanja Odoo korisnika. Na panelu su predstavljeni savjeti i trikovi Odoo digitalnih stručnjaka te iskustva lokalnih tvrtki, korisnika Odoo poslovnog softvera. Prednosti Odoo poslovnog softvera su jednostavno korištenje i dostupnost svih aplikacija na jednome mjestu koje tvrtke mogu implementirati postupno, ovisno o potrebama, vrsti i načinu poslovanja, čulo se na panelu.

Mi gledamo kako Odoo prilagoditi našim klijentima. Svaki klijent je priča za sebe i svakome pristupamo individualno. Pazimo na poslovne procese i potrebe svakog klijenta. Međusobna komunikacija i svakodnevna suradnja je jako važna i to je zapravo jedina garancija uspješne implementacije, izjavila je Andreja Šturlan i dodala da je Odoo poslovni softver baš zato idealan za manje i srednje tvrtke.

Procjene su da svaka tvrtka koja nije digitalizirala svoje poslovanje u prosjeku može izgubiti 30 posto svojih prihoda, a glavni razlog gubitka su nepostojeća interna komunikacija, nedostatak integracije između zajedničkih sustava te ograničene vidljivosti bitnih informacija.

U Hrvatskoj sve više poduzetnika i tvrtki shvaćaju da je integrirani i automatizirani sustav ključ za optimizaciju djelovanja i osiguravanja prosperiteta tvrtke, a mnogi od njih prelaze na Odoo kako bi digitalizirali svoju tvrtku ili joj pomogli u razvoju, a procjene su da svaka tvrtka u prosjeku koristi 14 aplikacija.

Dokaz za sve veće zanimanje za Odoo poslovni sofver je i prepuna dvorana hotela Westin te brojna pitanja sudionika kojima se zahvaljujemo što su se odazvali ovom događaju.

Za sva pitanja u vezi implementacije Odoo poslovnog softvera stojimo na raspolaganju, a aplikacije su dostupne i na našoj službenoj web stranici https://www.poslovnaplikacija.com .

S Odoo poslovnim softverom možete se upoznati i na njihovoj službenoj web stranici https://www.odoo.com/ a tutorijale možete pogledati na linku https://www.odoo.com/slides.