wrenches, laptop, computer repair

Posredovanje prilikom popravka računala u jamstvu

UVOD:

Primijetili ste da vam računalo malo šteka. Ako vam je računalo još u jamstvu, preporuka je da posjetite jamstveni servis. U nastavku ćemo opisati koje su prednosti i nedostaci jamstvenog servisa, po čemu se razlikuje od van jamstvenog servisa te što znači posredovati pri popravku računala u jamstvu, što i mi radimo na zahtjev klijenata.

Jamstveni servis računala vs. izvanjamstveni servis računala

U jamstvenom servisu vrše se popravci računala unutar navedenog jamstvenog roka. Jamstveni servis uglavnom pokriva nedostatke u materijalu i izradi, a za popravak te zamjenu bilo kojeg neispravnog dijela odgovorni su proizvođač ili prodavač računala. To znači da je vlasnik računala oslobođen dodatnih troškova za popravak.

Servis računala bez jamstva odnosi se na usluge popravka ili održavanja koje se obavlja izvan jamstvenog roka, a najčešće uključuju ​​popravke hardvera, rješavanje problema sa softverom, uklanjanje virusa i oporavak podataka. U tom slučaju, vlasnik računala plaća troškove usluge te potrebnih zamjenskih dijelova ili komponenti.

Kod jamstvenog servisa proizvođač ili prodavač su odgovorni za pokrivanje troškova popravka ili zamjene dijelova. No servis izvan jamstva često pruža brže vrijeme popravka. Osim toga servis izvan jamstva može obavljati širi raspon usluga koji uključuje i internetske usluge popravka, dok je jamstveni servis ograničen na ovlaštene servisne centre.

Mnogi naši redovni i dugogodišnji klijenti posjeduju i računala koja su još u jamstvu. No dok su računala u jamstvu mi kao nejamstveni servis ih ne smijemo otvarati jer računalo otvaranjem gubi jamstvo. Takvim našim klijentima posredujemo kod jamstvenog servisa. To znači kad nam klijent preda svoje računalo obavimo dijagnostiku i jamstvenom servisu detaljno opišemo kvar. Također pazimo da se popravak što prije izvrši, u razumnom roku.
Za naše klijente od jamstvenog servisa tražimo detaljno pojašnjenje kvara te nakon popravka testiramo računalo i dajemo svoje mišljenje. O načinima testiranja računala pisali smo u jednom prijašnjih blogova TESTIRANJE STABILNOSTI RAČUNALA .

Zašto nudimo uslugu posredovanja pri jamstvenom servisu?

Zato što naši korisnici žele od nas da vodimo brigu o njihovim računalima i da se popravak obavi na vrijeme. Jamstveni servis može potrajati zbog najčešće zbog prevelike potražnje. I dok su nekada zakoni propisivali da je vrijeme jamstvenog servisa 45 dana, sadašnji zakon nema točno definirani rok, pa se i jednostavan popravak može odužiti.
Naše najčešće korištene usluge kod posredovanja su servisi laptopa, servis stolnog računala, servis iMac računala, servis MacBook uređaja o čijim kvarovima smo pisali u prošlom blogu KAKO POPRAVITI MACBOOK .

Također Apple ima i svoju korisničku podršku, a možete ju naći na ovom linku:
https://support.apple.com/hr-hr/contact

ZAKLJUČAK:

Svakako da je popravak računala ispod jamstva tijekom jamstvenog roka općenito isplativiji od popravka računala izvan jamstva, ali nakon što jamstveni rok istekne, većina popravaka isplativija je u servisima izvan jamstva.

I u konačnici, isplativost popravka računala ispod ili izvan jamstva ovisi o specifičnim okolnostima svakog slučaja popravka, uključujući vrstu i ozbiljnost problema, starost i stanje računala te dostupnost i cijenu zamjenskih dijelova i rada.

Vaše je računalo u jamstvu ali želite biti sigurni u proces popravka stojimo na raspolaganju:
ram-servis/usluge .