subscribe, registration, signup

Što je isplativije pretplata ili ugovor/Odoo ERP

Odlučili ste se za implementaciju ERP poslovnog softvera. Želite upravljati svojim poslovanjem, uključujući CRM, prodaju, proizvodnju, računovodstvo, upravljanje projektima i još mnogo toga, no dvoumite se između pretplate ili potpisivanja ugovora s dobavljačem poslovnog softvera. Iako kupovina može biti ključna za mnoge tvrtke, ona nije nužno povezana s poboljšanjem profitabilnosti.

Stoga, gotovo svi poslovni softveri nude model pretplate kao sveobuhvatno rješenje koje pomažu tvrtkama da pojednostave svoje poslovanje i povećaju učinkovitost, što može znatno uštedjeti troškove i povećati profitabilnost.

Kako je i Odoo softver za planiranje resursa poduzeća (ERP) koji nudi širok raspon aplikacija za upravljanje poslovanjem uključujući prodaju, računovodstvo, zalihe, upravljanje projektima i još mnogo toga, Odoo pretplatom pruža sveobuhvatno rješenje koje pomaže tvrtkama da pojednostave svoje poslovanje i povećaju učinkovitost, upravo s ciljem uštede troškova i povećanjem profitabilnosti.

Iako ne postoji jasan odgovor na to je li pretplata na softver bolja od ugovora, jer to u konačnici ovisi o specifičnim potrebama i okolnostima korisnika, model pretplate na poslovni softver ima niz prednosti:

Fleksibilnost: Odlučite li se na implementaciju Odoo poslovnog softvera pretplatom ćete si omogućiti odabir niz planova i opcija kao što su povećanje ili smanjenje upotrebe softvera, ovisno o vašim potrebama, što bi potpisivanjem ugovora s dobavljačem bilo otežano.

Dakle, da pojednostavimo, pretplatom lakše možete mijenjati neke stvari, ako se za tim ukaže potreba, možete i prekinuti implementaciju ili nadograditi si ili otkazati neke stvari, ako vam tako odgovara. Ugovorom su pak obje strane striktno vezane rokovima i klauzulama koje su teško promjenjive, pa tako potpisivanjem ugovora nećete moći tako olako mijenjati ili nadograđivati aplikacije, ako se za time ukaže potreba.

Isplativost: Pretplate mogu biti isplativije od tradicionalnih softverskih ugovora, budući da često nude niže početne troškove i mogu se plaćati na mjesečnoj ili godišnjoj razini. Osim toga, modeli pretplate mogu korisnicima omogućiti pristup redovitim ažuriranjima i nadogradnjama softvera bez dodatnih troškova.

Planiranje: Pretplata može pomoći pojedincima i tvrtkama planiranje unaprijed te točnije predviđanje i donošenje odluka.

Pristupačnost: Pretplatom korisnici mogu pristupiti softveru s bilo kojeg mjesta uz internetsku vezu, što ga čini pristupačnijim i praktičnijim od softvera koji zahtijeva lokalnu instalaciju.

Podrška i održavanje: Pretplate često uključuju usluge podrške i održavanja, što može biti korisno za korisnike koji nisu upoznati sa softverom ili trebaju tehničku pomoć.

Pretplata vs. Ugovor – Zaključak:

Modeli pretplate i ugovora uobičajeni su načini na koje tvrtke i pojedinci mogu kupiti i koristiti neki poslovni softver. Ovo su ključne razlike:

Struktura plaćanja: Ugovor obično uključuje jednokratno plaćanje za određenu softversku licencu, dok pretplata uključuje stalna plaćanja (često mjesečna ili godišnja) za pristup softveru.

Trošak: Ugovor može uključivati ​​veće početne troškove, dok pretplata može imati niže početne troškove, ali s vremenom može biti skuplja, no to ovisi isključivo o vašim potrebama za eventualnom nadogradnjom. Kada ugovorom definirate jednu cijenu i količinu aplikacija te vremenski rok, teško da ćete to, ako krene po zlu, moći olako promijeniti.

Duljina obveze: Ugovor obično uključuje dugoročniju obvezu, često u rasponu od jedne do pet godina, dok se pretplata može obnoviti ili otkazati u bilo kojem trenutku.

Pristup nadogradnjama i podršci: Ugovor može ali ne mora uključivati ​​nadogradnje ili podršku, dok pretplata često uključuje pristup tekućim nadogradnjama i podršci.

Pristupačnost: Ugovor obično uključuje preuzimanje i instaliranje softvera na lokalni uređaj, dok pretplata često omogućuje pristup softveru koji je temeljen na oblaku s bilo kojeg uređaja s internetskom vezom.

Prilagodba: Ugovori mogu ponuditi više mogućnosti prilagodbe za specifične poslovne potrebe, dok pretplate mogu imati standardiziranije ponude.

U konačnici, izbor između modela pretplate i modela ugovora ovisit će o specifičnim potrebama i okolnostima korisnika. Model pretplate idealan je za pojedince, male i srednje tvrtke, dok velike tvrtke i korporacije primjenjuju model ugovorne obveze, iako ni to nije pravilo. U svijetu je puno primjera velikih tvrtki koji se upravo zbog fleksibilnosti odlučuju na model pretplate.

Mnoge od njih odlučuju se za Odoo poslovni softver čija se pretplata bazira po broju usera, odnosno korisnika, a jedna aplikacija je besplatna što ga još uvijek čini najjeftinijim ERP poslovnim softverom.

Želite li sve znati o Odoo implementacijii poslovnog softvera i načinu pretplate, rado ćemo vas savjetovati info@servisiram.hr

Odoo aplikacije možete vidjeti i na našoj web stranici : ProgRAM

Odoo službena web stranica: odoo.com