Svaka tvrtka koja drži do sebe, bez obzira na svoju veličinu organizira evente odnosno događaje kako bi privukla što više klijenata i bolje prodala svoj proizvod ili uslugu. Osim toga planiranje događaja važan je marketinški alat i za velike i za male tvrtke, a razloga je mnogo, od promocije vašeg brenda pa sve do integracije vaših zaposlenika, ovisno o cilju eventa.
UVOD:
Organizacijom dobrog eventa pokazujete vašim potencijalnim klijentima, sadašnjim klijentima ili poslovnim partnerima da brinete o njima. Zato je organizacija eventa jedan od najučinkovitijih marketinških alata. Svoju tvrtku na eventima možete promovirati na razne načine; kroz ciljanu prezentaciju određenog proizvoda uz mini ručak ili večeru, igraonicu, nagradnu igru ili kroz prikupljanje sredstava za dobrotvorne svrhe.
Za organizaciju eventa možete kreirati oglase, izraditi pozivnice ili postaviti prodaju ulaznica, ovisno o vrsti događaja, izraditi podsjetnik te u konačnici upravljati predviđenim budžetom.
No, da bi event bio uspješan treba ga dobro organizirati i držati ga pod kontrolom i to od početka planiranja pa sve do njegova završetka za što vam je potrebna pomoć treće strane. Odoo Eventi modul može vam jako olakšati organizaciju evenata, a u nastavku ćemo vam pokazati kako.
Eventi iz Odoo-a
Modul Eventi može se instalirati iz trgovine aplikacija i možete ga povezati s Odoo aplikacijama za
- izradu web stranice
- e-mail marketing
- računovodstvo
- prodaja
Za prodaju ulaznica morate imati modul e-trgovina.
Kreiranje eventa u Odoo-u
Svi eventi za tvrtku nalaze se na nadzornoj ploči modula za Event. Nadzorna ploča također prikazuje detalje eventa kao što su očekivani i potvrđeni sudionici. Klikom na KREIRAJ možete kreirati novi event. Možete postaviti i detalje eventa kao što su datum i vrijeme održavanja eventa, ograničiti broj sudionika te napomenu organizatora. Sve to možete i automatski potvrditi.
Nakon kreiranja eventa možete pristupiti raznim detaljima. Aktivnost ispod naziva eventa može se koristiti za arhiviranje, dupliciranje ili brisanje eventa.
Kreiraj event u Odoo-u Odredi datum početka i završetka eventa u Odoo-u
Kreirajte ulaznice za event u Odoo-u
U Odoo-u aplikaciji za evente možete kreirati različite vrste ulaznica. To mogu biti obične ulaznice za svakoga tko se predbilježi za event, ali i VIP ulaznice za posebne goste koji će sudjelovati na posebnom programu, kao što je primjerice, koncert nakon formalne prezentacije proizvoda. Za svaku vrstu ulaznice možete ograničiti broj mjesta. Ovisno o vrsti eventa, ulaznice možete kategorizirati i postaviti im cijene. Također možete postaviti i datum početka i završetka prodaje ulaznica te automatizirati komunikaciju sa sudionicima kao što je povoljnija ponuda za rane prijave.
Odoo aplikacije dobro se integriraju s najpopularnijim metodama plaćanja i potencijalnim posjetiteljima mogu olakšati kupnju ulaznica. Ulaznica se može prodati kroz prodajni nalog ili ju možete prodati na web stranici. Za ovo drugo moramo morate promijeniti postavke u konfiguraciji.
Ulaznice koje se prodaju online također se mogu konfigurirati kao i tekstualno pitanje i odgovor u vezi organizacije vašeg događaja, kao što je kakvu hranu sudionici žele, jesu li vegetarijanci ili jedu sve, primjerice, žele li sjediti ili stajati, žele li običnu ili VIP ulaznicu i sl.

Objavljivanje eventa
Event možete pregledati te ga objaviti na svojoj web stranici. Na taj način ćete otvoriti prijave za event. Event možete urediti u svakom trenutku, ako smatrate da vaša najava može biti još privlačnija.

Komunikacija sa sudionicima
Komunikacijska kartica omogućuje automatsku komunikaciju sa sudionicima kao što su registracija događaja ili podsjetnik za događaje i to na unaprijed učitanim predlošcima za odabir. Dostupne predloške možete ispuniti i kodom.
Također možete aktivirati poruke putem e-maila ili SMS-a , želite li sa sudionicima komunicirati i na taj način.
a objavite event, slobodno mu možete mijenjati status primjerice iz novog u rezervirani, iz najavljenog u otkazani ili ga možete označiti kao završenog.
Kreirajte sudionike
U konfiguraciji postavki možete kreirati raspored i praćenje sudionika. Također možete dodati nove sudionike s kartice zapisa koja je dostupna u nacrtu eventa. Možete omogućiti i interaktivni put kao što je kreiranje poveznica za donacije itd..
Objava sudionika
U Odoo aplikaciji za evente možete dodati sudionike i provjeriti predložene sudionike. Status prijedloga sudionika možete promijeniti u objavljen iz opcije uređivanja zapisa. Zapis se može označiti kao prijedlog, može se potvrditi, najaviti, objaviti, odbiti ili poništiti.
Upravljajte prodajom
Odoo modul za evente može se integrirati s modulom za fakturiranje te s modulom za e-trgovinu kako bi se učinkovito upravljalo prodajom ulaznica i automatizirao proces fakturiranja.
Analiza događaja i povratne informacije
S nadzorne ploče možete pristupiti informacijama u stvarnom vremenu o vašem eventu.
Također se možete integrirati s Odoo anketom kako biste dobili povratne informacije od sudionika

Zaključak
Odoo aplikacija za evente jako se dobro integrira s drugim modulima kao što su Odoo fakturiranje, prodaja, marketing e-pošta i izrada web stranica.
Želite li kreirati vaše poslovne procese u Odoo-u, rado ćemo vas savjetovati. RAM-SERVIS
Više o Odoo poslovnom softveru možete doznati i na našoj blog sekciji. SERVISIRAM/ODOO/BLOG
te na našem službenom YouTube kanalu ServisiRAM i Linkedin profilu Odoo Hrvatska
Odoo aplikacije dostupne su na našoj web stranici ProgRAM
Odoo službena web stranica: Odoo.com