Od 1.01. 2023. euro postaje službena valuta u RH, a te promjene zahvaćaju sve segmente oglašavanja pa tako i na Google Ads račune. Google neće automatski napraviti konverziju iz kunskih u euro računa, već to morate učiniti sami!
Vrlo je važno istaknuti da će s 1.01. 2023. svi računi biti pauzirani pa ako želite nastaviti s oglašavanjem i u novoj godini, morate kreirati novi Google Ads račun.
Za otvaranje Google Ads računa morate imati otvoreni Google, odnosno Gmail račun. Preporuka je da Google Ads račun otvarate isključivo sa svog stolnog računala. U nastavku ćemo vam pokazati kako to možete napraviti, korak po korak.
Otvorite stranicu
https://ads.google.com/intl/hr_HR/home/
Iako je sučelje prevedeno na hrvatski jezik, ono može biti manjkavo, pa sugeriramo da se prebacite na engleski jezik radi boljeg snalaženja.
Ako se ulogirani na Google Ads račun s kojim mislite otvoriti novi račun, kliknite na SIGN IN. Ako niste, ulogirajte se sa sljedećim korisničkim računom i pratite ove upute:
Kada vam se otvori sučelje računa, ispod postojećih ponuđenih računa odaberite NEW GOOGLE ADS ACCOUNT. Ako do sada niste imali Google Ads račune, automatski će se pokrenuti kreiranje novog računa.
Nakon toga upišite naziv vaše tvrtke. Svakako kliknite na natpise ARE YOU PROFESSIONAL MARKETER i SWITCH TO EXPERT MODE kako biste imali kontrolu nad sljedećim opcijama.
U ovoj fazi bitno je kreirati korisnički račun. Stoga preskočite kampanje i u donjem lijevom uglu kliknite na CREATE AN ACCOUNT WITHOUT CAMPAIGN.
Sljedeći korak je biranje zemlje naplate, vremenske zone i valute plaćanja. Ovaj korak je vrlo važan i pripazite na izabrane opcije JER SE ONE NE MOGU VIŠE MIJENJATI!
Budući da hrvatska kuna više neće biti sredstvo plaćanja, kao valutu plaćanja izaberite euro (EUR)!
Kada ste sve to napravili, pojavit će se poruka s potvrdom da ste uspješno kreirali svoj Google Ads račun. Za pregled svog računa kliknite na EXPLORE YOUR ACCOUNT.
Otvaranje Google Ads računa je jednostavno. No kreiranje kampanje je malo teže i bilo bi bolje da taj dio posla prepustite stručnjacima. Ako se na to odlučite, za to je potrebno onome tko će kreirati vašu kampanju dostaviti ID računa koji se nalazi na gornjem desnom uglu.
Nakon toga, druga strana će vam poslati zahtjev za pristup i možete ga prihvatiti u Google Ads sučelju. Za to je potrebno ulogirati se u donjem desnom uglu i kliknuti na SETTING i ACCESS AND SECURITY.
Nakon toga birajte MANAGERS gdje ćete vidjeti zahtjev koji trebate prihvatti.Na kraju svakako provjerite Payments profil, odnosno način plaćanja budžeta Google Ads oglasa. Payments profil već imate ako ste Google Ads otvarali na postojećem korisničkom računu. Informacije možete pronaći u gornjem izborniku pod TOOLS AND SETTINGS; BILLING AND SUMMARY
Ako postojeće kampanje želite prebaciti na novi Google Ads račun, to možete učiniti koristeći Google Ads Editor, kopiranjem cijele kampanje: https://ads.google.com/home/tools/ads-editor/
No, ako ne možete sami i taj dio prepustite radije profesionalcima.
Imate li pitanja ili želite kreirati kampanju i procijeniti budžet, rado ćemo vas savjetovati: