social media, icon, hand

Što plaćate profesionalnim voditeljima društvenih mreža?

Mnogi poduzetnici oslanjaju se na društvene mreže i važan su dio marketinške strategije. No, rijetki su oni koji se odluče da njihovim društvenim mrežama upravljaju profesionalci, pogotovo ako tek počinju s poslovanjem ili su mali poduzetnici bojeći se da će ih koštati puno.
Društvene mreže možete voditi sami, ako imate znanja i volje, ali uzet će vam puno vremena i pitanje je hoće li ishod biti dobar.
Angažiranjem profesionalca bit ćete usredotočeni samo na svoj posao.

Što podrazumijeva vođenje društvenih mreža?

Upravljanje društvenim medijima proces je stvaranja i objavljivanja sadržaja, praćenja angažmana i spominjanja, rasta zajednice kupaca i utjecajnih osoba te izvještavanja i analize rezultata vaših napora.

Ovisno o ciljevima tvrtke, ovaj proces može uključivati ​​samo jedan ili više od desetak kanala, u rasponu od Facebooka do YouTubea. Bez obzira na to koliko društvenih kanala tvrtka koristi, upravljanje društvenim mrežama sastavni je dio marketinške strategije tvrtke i može generirati mjerljiv povrat ulaganja (ROI).

Za vođenje društvenih mreža angažirali ste profesionalca – što zapravo plaćate?

  1. Pisanje i planiranje objava
    Cijena vođenja društvenih mreža ovisi o opsegu i zahtjevnosti sadržaja te o broju društvenih mreža koje je potrebno voditi. Pri tome valja paziti da nisu sve društvene mreže prihvatljive za sve vrste poslovanja i trebate dobro znati kojoj ciljnoj skupini se obraćate. Kvalitetno upravljanje uglavnom se bazira na dvije ili tri društvene mreže, a sadržaj na svakoj korisnicima mora biti privlačan, što znači da svakako u cijenu ulazi pisanje sadržaja. Da bi post uspio važno je objaviti ga u pravo vrijeme, pa će svaki profesionalni voditelj društvenih mreža napraviti plan objava na tjednoj bazi, sam tajming uglavnom ovisi o najposjećenijem dijelu dana.
    Sadržaj na društvenim mrežama mora biti jasan, vizualan i pozivati na akciju.
  2. Izrada ili obrada vizuala
    Uspjeh svake objave ovisi i o vizualnom izgledu, bilo da se radi o grafici, fotografiji ili video sadržaju. Svaki profesionalac u svojoj ponudi ima izradu dizajna, fotografiranje ili snimanje. Većina poduzetnika radije se odluči na dostavu materijala, što je u osnovi jeftinije jer će se u tom slučaju naplatiti samo obrada materijala.
  3. Istraživanje hashtagova
    Hashtagovi su jako korisni, ali nemaju smisla ako ih nabrajate bez ikakve logike. U opis možete dodati najmanje pet, a najviše trideset hashtagova. Ako netko posegne za određenim hashtagom, vaš post će biti tamo. Svakako treba paziti da hashtagovi budu vezani za sadržaj i djelatnost koju obavljate, ali i da se pretjerano ne koristi jer bi vaš post mogao završiti na dnu stranice. Do deset Zbog toga hashtagove treba istražiti i za to treba određeno vrijeme. Pri tome treba uzeti u obzir da su prva tri hashtaga bitna, a preporuka je i da ga korisnici sami stvore. Tvrtke s popularnim hashtagovima mogu postići odličan angažman na mrežama.
  4. Komunikacija Upravitelj društvenih mreža zadužen je za komunikaciju ispod postova te odgovara na poruke, što zahtijeva dosta angažmana i taj dio posla svakako se posebno naplaćuje.
  5. Analiza Analiza se obično radi na tjednoj ili mjesečnoj bazi i daje uvid u trendove rasta/pada publike, lokacije pratitelja i njihov engagement na objave. Analitika se odnosi na aktivnost pratilaca, najpopularnije objave, doseg, optimalno vrijeme za objavljivanje i slično.

Svi ovi elementi vrlo su važni i morate ih uzeti u obzir ako želite da vaša facebook, instagram, youtube ili tik tok kanal ili linkedin stranica bude uspješna. Iako se naizgled ne čini, vođenje društvenih mreža je kompleksan posao i voditelj ga radi u suradnji sa svojim timom koji uključuje osobu zaduženu za komunikaciju, dizajnera i te content writera, odnosno kreatora sadržaja, stoga se preporučuje da ako angažirate profesionalca svakako pripazite da radi u timu, jer teško da će jedna osoba moći sama sve kvalitetno odraditi .

Kako mi radimo

Mi nismo velika agencija i zato je naš posao u profesionalnom vođenju društvenih mreža ograničen. Za cijenu od 1000 kuna ali na mjesečnoj razini možemo vam biti podrška i uglavnom radimo s poduzetnicima početnicima. To znači da vas u početku vašeg nastajanja možemo savjetovati, dogovoriti strategiju koliko i na kojim mrežama objavljivati, istražiti hashtagove i ključne riječi, a vaše objave koje pišete i izrađujete i snimate sami stavite u skicu te ćemo ih urediti i lektorirati. Budući da smo specijalizirani i za oglašavanje na raznim platformama, u kasnijoj fazi, kada vam zatreba rado ćemo vas savjetovati i u oglašavanju na društvenim mrežama. Kada narastete i kada ćete biti toliko zaokupljeni svojim poslom da više nećete moći sjediti za računalom i sami planirati, pisati i snimati objave te stalno komunicirati s publikom prebacujemo vas velikoj agenciji.

Pokrenuli ste poslovanje i želite otvoriti službene profile na društvenim mrežama? Rado ćemo vas savjetovati, a ponudu iz sfere digitalnog marketinga možete vidjeti na našoj službenoj web stranici : PromoviRam