Odoo CRM

Odoo CRM vs. SalesForce, Zoho CRM, SugarCRM i Piper Drive

Uvod:

Današnje CRM tržište nudi značajan broj softverskih rješenja. Neki softveri odgovaraju većim tvrtkama i zahtijevaju lokalni hosting, dok drugi više odgovaraju potrebama malih i srednjih tvrtki i obično koriste rješenja hostirana u oblaku.

Kada je riječ o CRM rješenjima, pružatelji usluga moraju prilagoditi svoje proizvode kako bi odgovarali poslovnom okruženju koje se stalno mijenja. Sve više CRM rješenja dostupni su i za mobilne uređaje. Mogućnost održavanja odnosa s klijentima izravno s telefona ili tableta mijenja način na koji radite i upravljate svojim prodajnim aktivnostima.

Očekivanja korisnika se mijenjaju u pogledu CRM funkcionalnosti i najboljih praksi. CRM danas mora ponuditi druge značajke kao što su učinkoviti komunikacijski alati, slanje e-pošte, integracija telefona ili chata, društvenih mreža i što je najvažnije, imati odlično korisničko sučelje kako bi vaš prodajni tim bio produktivan.

Što je CRM?

CRM je (kratica od Customer Relationship Management) i u prijevodu znači upravljanje odnosa s klijentima. Radi se o pristupu upravljanju tvrtke kroz interakciju sa sadašnjim i budućim kupcima s naglaskom na njihovo zadržavanje kako bi ostvarila rast prodaje.

CRM u pravilu mora ponuditi pet osnovnih kategorija, a to su:

  • upravljanje odnosima s kupcima
  • prodaja
  • marketing
  • izvješća
  • produktivnost i upotrebljivost.

Te kategorije obuhvaćaju sve što je potrebno jednoj tvrtki kako bi razvijala svoj prodajni kanal i odnose s kupcima.

Na tržištu je nekoliko softvera koji nude CRM i tvrtke ih često koriste te smo ih usporedili s Odoo CRM -om.

Salesforce

Salesforce je osnovan 1999. i predstavlja broj 1 u prodaji CRM softvera i poslovnog ekosustava.

Salesforce CRM platforma, nazvana Sales Cloud, SaaS je ponuda koja vašim prodajnim timovima omogućuje višestruka rješenja temeljena na oblaku, a koja će im pomoći u lociranju potencijalnih kupaca i sklapanju više poslova. Besplatna verzija Salesforcea je “Developer Edition” koja je ograničena u pogledu podataka i broja korisnika. Salesforce osigurava i 10 doniranih pretplata te velike popuste za neprofitne organizacije i institucije visokog obrazovanja.

Salesforce

Zoho CRM

Osnovana 1996., tvrtka je 2009. promijenila ime iz AdventNet i počela se fokusirati na SaaS usluge.

Zoho CRM je pristupačno, ali snažno CRM rješenje s visokim ocjenama i dobrim preporukama svojih korisnika i riječ je o vrlo stabilnoj platformi s više od trideset aplikacija. Dostupne samo u oblaku, aplikacije su potpuno integrirane i prilagođene mobilnim uređajima. Ovaj lider u softveru u oblaku fokusira svoj proračun uglavnom na projekte istraživanja i razvoja te inzistira na činjenici da oni ostanu privatni jer nema uključenih investitora.

ZohoCRM

SugarCRM

SugarCRM je web-bazirana CRM aplikacija dostupna u otvorenom kodu ili u komercijalnoj verziji. Njegovo moderno sučelje pomaže zaposlenicima i klijentima da se bolje angažiraju, a uključuje i mobilnu aplikaciju. Izvorno objavljen kao open source, SugarCRM više ne ažurira svoju verziju zajednice od izdanja verzije 7.

SugarCRM

Pipedrive

Pipedrive je osnovan 2010. Ovo rješenje posvećeno je upravljanju potencijalnim kupcima i prodajom korak po korak. Razvijen je u suradnji s voditeljima prodaje na temelju njihovog iskustva u izravnoj prodaji. CRM je njihov jedinstveni proizvod i dostupna je samo jedna verzija. Vrlo vizualno, Pipedrive se može instalirati brzo (za samo 2 minute) bez potrebe za posebnim znanjem. Aplikacija se temelji na oblaku i možete raditi s bilo kojeg mjesta putem njihove mobilne aplikacije.

Piperdrive

Odoo CRM

Odoo CRM tek je dio Odoo aplikacija. Odoo CRM jednostavan je i prilagodljiv za upotrebu, a osim za prodaju mogu ga koristiti i službe za marketing, računovodstvo i upravljanje jer je integriran sa svime što vam je potrebno. Odoo CRM je prikladan i za mobilne uređaje i posjeduje funkcionalnosti kao što su raspored zadataka, upravljanje sastancima, prodajni lijevak, ponude i odnosi s kupcima. Odoo CRM omogućuje optimiziranje i povećanje učinkovitosti kod manjih i srednjih tvrtki, a njegova prednost je što ga možete povezati s drugim aplikacijama potrebnima za vaše poslovanje i tako imati sve potrebne funkcionalnosti na jednome mjestu, što ga i razlikuje od ostalih CRM rješenja.

Odoo CRM

Zaključak:

Odabir i implementacija CRM rješenja je važna odluka i značajna investicija. Odabir CRM rješenja ovisi samo o vama i vašim potrebama, a da bi odabir u konačnici bio ispravan svakako učinite sljedeće:

  • Definirajte svoje ciljeve:
  • Želite li pridobiti više potencijalnih kupaca, povećati konverzije, upravljati svojim prodajnim timovima, povećati prodaju i potencijalne kupce i sl.
  • Želite li sami održavati svoj softver putem lokalnog poslužitelja ili koristiti rješenje u oblaku koje održava dobavljač softvera?
  • Definirajte proračun i pripremite novac za implementaciju i održavanje.

Svakako u obzir treba uzeti i funkcionalne potrebe zaposlenika koji koriste sustav u svojim dnevnim operativnim zadacima ali i potrebe donositelja odluka u organizaciji; optimalno rješenje podržat će napore svih korisnika.

Salesforce, Zoho CRM, SugarCRM i Piperdrive su zasebni moduli i ne povezuju se s drugim aplikacijama, dok je Odoo povezan u jednu cjelinu što ga razlikuje od većine poslovnih softvera.

Ako vam je povećanje obujma prodaje dugoročni cilj, najbolji pristup odabiru CRM rješenja je započeti s onim rješenjem koje može pratiti rast vaše tvrtke tijekom vremena.

O značajkama Odoo CRM rješenja možete se informirati i kod nas na odoo@servisiram.hr ili na info@servisiram.hr

Odoo aplikacije dostupne su i našoj službenoj web stranici ProgRAM

Prevedene tutorijale o funkcionalnosti Odoo poslovnog softvera možete pogledati na našem službenom YouTube kanalu ServisiRAM

S iskustvima korisnika Odoo poslovnog softvera možete se upoznati i na Odoo službenoj web stranici: odoo.com