Uvod:
Današnje CRM tržište nudi značajan broj softverskih rješenja. Neki softveri odgovaraju većim tvrtkama i zahtijevaju lokalni hosting, dok drugi više odgovaraju potrebama malih i srednjih tvrtki i obično koriste rješenja hostirana u oblaku.
Kada je riječ o CRM rješenjima, pružatelji usluga moraju prilagoditi svoje proizvode kako bi odgovarali poslovnom okruženju koje se stalno mijenja. Sve više CRM rješenja dostupni su i za mobilne uređaje. Mogućnost održavanja odnosa s klijentima izravno s telefona ili tableta mijenja način na koji radite i upravljate svojim prodajnim aktivnostima.
Očekivanja korisnika se mijenjaju u pogledu CRM funkcionalnosti i najboljih praksi. CRM danas mora ponuditi druge značajke kao što su učinkoviti komunikacijski alati, slanje e-pošte, integracija telefona ili chata, društvenih mreža i što je najvažnije, imati odlično korisničko sučelje kako bi vaš prodajni tim bio produktivan.
Što je CRM?
CRM je (kratica od Customer Relationship Management) i u prijevodu znači upravljanje odnosa s klijentima. Radi se o pristupu upravljanju tvrtke kroz interakciju sa sadašnjim i budućim kupcima s naglaskom na njihovo zadržavanje kako bi ostvarila rast prodaje.
CRM u pravilu mora ponuditi pet osnovnih kategorija, a to su:
- upravljanje odnosima s kupcima
- prodaja
- marketing
- izvješća
- produktivnost i upotrebljivost.
Te kategorije obuhvaćaju sve što je potrebno jednoj tvrtki kako bi razvijala svoj prodajni kanal i odnose s kupcima.
Na tržištu je nekoliko softvera koji nude CRM i tvrtke ih često koriste te smo ih usporedili s Odoo CRM -om.
Salesforce
Salesforce je osnovan 1999. i predstavlja broj 1 u prodaji CRM softvera i poslovnog ekosustava.
Salesforce CRM platforma, nazvana Sales Cloud, SaaS je ponuda koja vašim prodajnim timovima omogućuje višestruka rješenja temeljena na oblaku, a koja će im pomoći u lociranju potencijalnih kupaca i sklapanju više poslova. Besplatna verzija Salesforcea je “Developer Edition” koja je ograničena u pogledu podataka i broja korisnika. Salesforce osigurava i 10 doniranih pretplata te velike popuste za neprofitne organizacije i institucije visokog obrazovanja.
Zoho CRM
Osnovana 1996., tvrtka je 2009. promijenila ime iz AdventNet i počela se fokusirati na SaaS usluge.
Zoho CRM je pristupačno, ali snažno CRM rješenje s visokim ocjenama i dobrim preporukama svojih korisnika i riječ je o vrlo stabilnoj platformi s više od trideset aplikacija. Dostupne samo u oblaku, aplikacije su potpuno integrirane i prilagođene mobilnim uređajima. Ovaj lider u softveru u oblaku fokusira svoj proračun uglavnom na projekte istraživanja i razvoja te inzistira na činjenici da oni ostanu privatni jer nema uključenih investitora.
SugarCRM
SugarCRM je web-bazirana CRM aplikacija dostupna u otvorenom kodu ili u komercijalnoj verziji. Njegovo moderno sučelje pomaže zaposlenicima i klijentima da se bolje angažiraju, a uključuje i mobilnu aplikaciju. Izvorno objavljen kao open source, SugarCRM više ne ažurira svoju verziju zajednice od izdanja verzije 7.
Pipedrive
Pipedrive je osnovan 2010. Ovo rješenje posvećeno je upravljanju potencijalnim kupcima i prodajom korak po korak. Razvijen je u suradnji s voditeljima prodaje na temelju njihovog iskustva u izravnoj prodaji. CRM je njihov jedinstveni proizvod i dostupna je samo jedna verzija. Vrlo vizualno, Pipedrive se može instalirati brzo (za samo 2 minute) bez potrebe za posebnim znanjem. Aplikacija se temelji na oblaku i možete raditi s bilo kojeg mjesta putem njihove mobilne aplikacije.
Odoo CRM
Odoo CRM tek je dio Odoo aplikacija. Odoo CRM jednostavan je i prilagodljiv za upotrebu, a osim za prodaju mogu ga koristiti i službe za marketing, računovodstvo i upravljanje jer je integriran sa svime što vam je potrebno. Odoo CRM je prikladan i za mobilne uređaje i posjeduje funkcionalnosti kao što su raspored zadataka, upravljanje sastancima, prodajni lijevak, ponude i odnosi s kupcima. Odoo CRM omogućuje optimiziranje i povećanje učinkovitosti kod manjih i srednjih tvrtki, a njegova prednost je što ga možete povezati s drugim aplikacijama potrebnima za vaše poslovanje i tako imati sve potrebne funkcionalnosti na jednome mjestu, što ga i razlikuje od ostalih CRM rješenja.
Zaključak:
Odabir i implementacija CRM rješenja je važna odluka i značajna investicija. Odabir CRM rješenja ovisi samo o vama i vašim potrebama, a da bi odabir u konačnici bio ispravan svakako učinite sljedeće:
- Definirajte svoje ciljeve:
- Želite li pridobiti više potencijalnih kupaca, povećati konverzije, upravljati svojim prodajnim timovima, povećati prodaju i potencijalne kupce i sl.
- Želite li sami održavati svoj softver putem lokalnog poslužitelja ili koristiti rješenje u oblaku koje održava dobavljač softvera?
- Definirajte proračun i pripremite novac za implementaciju i održavanje.
Svakako u obzir treba uzeti i funkcionalne potrebe zaposlenika koji koriste sustav u svojim dnevnim operativnim zadacima ali i potrebe donositelja odluka u organizaciji; optimalno rješenje podržat će napore svih korisnika.
Salesforce, Zoho CRM, SugarCRM i Piperdrive su zasebni moduli i ne povezuju se s drugim aplikacijama, dok je Odoo povezan u jednu cjelinu što ga razlikuje od većine poslovnih softvera.
Ako vam je povećanje obujma prodaje dugoročni cilj, najbolji pristup odabiru CRM rješenja je započeti s onim rješenjem koje može pratiti rast vaše tvrtke tijekom vremena.
O značajkama Odoo CRM rješenja možete se informirati i kod nas na odoo@servisiram.hr ili na info@servisiram.hr
Odoo aplikacije dostupne su i našoj službenoj web stranici ProgRAM
Prevedene tutorijale o funkcionalnosti Odoo poslovnog softvera možete pogledati na našem službenom YouTube kanalu ServisiRAM
S iskustvima korisnika Odoo poslovnog softvera možete se upoznati i na Odoo službenoj web stranici: odoo.com