Mjesečno održavanje znatno je jeftinije od troškova koji bi nastali zaposlenjem odgovarajućeg broja IT stručnjaka u samoj tvrtki klijenta. Ugovoreno partnerstvo jamči da se uvijek možete pouzdati u vanjski IT tim te da će svaki problem biti učinkovito riješen.
Uvod:
Otvorili ste tvrtku, zaposlili ljude, digitalizirali ste poslovanje i uložili u svu potrebnu opremu kako biste lakše poslovali. No, svjesni ste da oprema može biti kvarljiva i da ju treba redovito održavati. Informatika vam nije struka i želite se fokusirati samo na svoju djelatnost te za održavanje namjeravate unajmiti vanjsku IT tvrtku. O prednostima IT outsourcinga pisali smo u jednom od prvih blogova . Sada se samo postavlja pitanje koju vrstu održavanja odabrati, ugovorno (paušalno), mjesečno ili neujednačeno (ne periodično) ili održavanje po potrebi? Sama odluka najčešće ovisi o količini računala kojima je vaša tvrtka opremljena.
Što uključuju ugovori o održavanju?
Ugovori o održavanju najčešće uključuju uslugu pružanja pomoći podrške putem telefona Help Desk, zajamčeno odzivno vrijeme za servisne intervencije, rad servisera na servisnom otklanjanju kvarova nastalih na operativnom sustavu, rad servisera na terenu – utrošena satnica i materijali, eventualno putne troškove servisera ako se lokacija naručitelja nalazi u drugom mjestu, savjete odnosno konzalting vezanima za održavanje infrastrukture, održavanje e- mail servera i servisa , održavanje web stranica, backup podataka, zaštitu od virusa i slično.
Prednosti paušalnih IT usluga
Surađujete s vanjskom IT tvrtkom redovito i godinama. Zovete ih samo kada vam krene nešto po zlu. Podrazumijeva se da naknadu plaćate na temelju satnice tehničara i cijene opreme za potrebne popravke. Ako s tom IT tvrtkom nemate nikakav ugovor, nego ih zovete prema potrebi ne znate unaprijed kolika može biti satnica i koliko ćete na kraju platiti za popravak ili održavanje, a opće je poznato da su nepredviđeni troškovi i najskuplji troškovi.
Pretvaranje IT troškova u predvidljive mjesečne troškove, a ne u kapitalne troškove ključno je za svaku tvrtku koja pokušava ostati konkurentna na tržištu i koja neprestano ulaže u proširenje svog poslovanja. Izbjegavanje kapitalnih troškova omogućuje bolje planiranje proračuna za vanjske usluge kao što su širenje poslovanja, ulaganje u marketing ali i naravno ulaganje u održavanje IT uredske opreme.
Paušalno ugovaranje usluge korisnicima osigurava redovito održavanje i intervenciju u najkraćem mogućem roku.
Neugovorena i nepredvidiva intervencija redovito zaustavlja poslovanje što može dovesti do dodatnih troškova. Vaš davatelj IT usluga s ugovorenim paušalnim iznosom potaknut je da sve odradi glatko i nemate ga potrebe zvati iz vedra neba. Potrebe za intervencijom se ugovaraju, što znači da ste u prednosti u odnosu na klijente koji nemaju ugovorenu uslugu, dogodi li se nešto nepredviđeno.
Paušalnim ugovaranjem dobili ste tim stručnjaka – strateškog partnera – koji će surađivati s vama kako biste svu svoju tehnologiju osigurali za razvoj vaše tvrtke te bolje udovoljili vašim klijentima.
Paušalno ugovoreni IT outsourcing daleko je isplativiji iz nekoliko razloga, a najčešći su:
- Mjesečno održavanje znatno je jeftinije od troškova koji bi nastali zaposlenjem odgovarajućeg broja IT stručnjaka u samoj tvrtki klijenta
- Ugovoreno partnerstvo jamči da se uvijek možete pouzdati u vanjski IT tim te da će svaki problem biti učinkovito riješen.
- Za sva pitanja vezanima za paušalno održavanje IT opreme stojimo na raspolaganju: ram-servis
- U idućem blogu detaljnije ćemo usporediti paušalno održavanje i jednokratnu uslugu.
Našu blog sekciju možete zapratiti na ServisRam