social media marketing, social media manager, digital marketing

Košta li vođenje društvenih mreža puno?

Mi nismo velika agencija i zato je naš posao u profesionalnom vođenju društvenih mreža ograničen. To znači da vas u početku vašeg nastajanja možemo savjetovati, dogovoriti strategiju koliko i na kojim mrežama objavljivati, istražiti hashtagove i ključne riječi, a vaše objave koje pišete i izrađujete i snimate sami stavite u draft te ćemo ih urediti i lektorirati

social media, connection, icons
Vođenje društvenih mreža

Uvod:

Još na samom početku nastajanja naše blog sekcije pisali smo . No, mnogi mali poduzetnici odustanu od tog pothvata jer im je angažman educiranih profesionalaca ili agencija naprosto nedostižan zbog velikih cijena. Usluge se mogu kretati od najmanje 2000 kuna a u nekim slučajevima i do nekoliko tisuća kuna na mjesečnoj razini, odnosno od tisuću kuna tjedno! U ovom slučaju radi se uglavnom o većim tvrtkama i većim projektima.

Cijene vođenja društvenih mreža mahom variraju i kreiraju se prema specifičnostima i zahtjevima klijenta.

Što zapravo plaćate?

Svaka ozbiljna tvrtka ima WEB STRANICU KOJA JJE IZLOG VAŠEG POSLOVANJA I danas ima i poslovne profile na društvenim mrežama kako bi razvile svoj brend i došle do potencijalnih kupaca. Iako se mnogima čini da je vođenje društvenih mreža lagan posao, pa nerijetko taj dio posla prepuštaju svom rođaku ili studentu susjedu, zapravo se radi o vrlo zahtjevnom poslu koji traži kreativnost, puno vremena i puno znanja iz područja digitalnog marketinga te korištenja raznih alata kako bi se ti profili vodili što profesionalnije.

Već sama izrada objava zahtijeva stalnu komunikaciju voditelja društvenih mreža s vašom tvrtkom ili odgovornom osobom u vašem marketinškom timu kako bi što više bila upućena u strukturu i proizvodne procese vaše tvrtke ili brenda i radila po njezinim naputcima. Uza sve to potrebna je dobra doza maštovitosti i originalnosti kako biste se što više istaknuli u moru sličnih brendova i svega što vam može biti konkurencija, od kreiranja izgleda stranice, loga, kreiranja sadržaja, vizuala i vođenja marketinških kampanja. A to je tek dio posla. Vođenje društvenih mreža nije nizanje objava za objavom bez ikakvih rezultata. Više možete postići jednom, ali vrijednom kvalitetnom objavom koju ćete stalno promovirati.

Pisanje objava i izrada vizuala tek su dvadeset posto posla. Ostalih osamdeset čine pozadinski rad, a to podrazumijeva istraživanje tržišta, izradu marketinške strategije za svaku društvenu mrežu, izradu rasporeda objava na tjednoj ili mjesečnoj bazi, redovito praćenje tijeka objave, tjednu ili mjesečnu analizu – te redovitu komunikaciju s publikom i odgovaranje na upite i komentare u inboxu i ispod objava.

U pravilu, iza vođenja vaših društvenih mreža stoji više ljudi: copywriter, dizajner, marketing manager, osoba koja će pratiti tijek objave te komunicirati s publikom u svako doba dana, što znači da plaćate vrhunsku uslugu profesionalnog tima nikako jednu ili dvije osobe! Jedna ili dvije osobe teško da će moći profesionalno voditi vaše društvene mreže s velikim obimom posla.

Nemojte nasjedati, bez obzira nude li vam osoba ili dvije visoku ili ispodprosječnu cijenu, što je također čest slučaj.

Što mi radimo

Mi nismo velika agencija i zato je naš posao u profesionalnom vođenju društvenih mreža ograničen. Za cijenu od 1000 kuna ali na mjesečnoj razini možemo vam biti support, a naš rad usredotočili smo na podršku poduzetnicima početnicima. To znači da vas u početku vašeg nastajanja možemo savjetovati, dogovoriti strategiju koliko i na kojim mrežama objavljivati, istražiti hashtagove i ključne riječi, a vaše objave koje pišete i izrađujete i snimate sami stavite u draft te ćemo ih urediti i lektorirati. Budući da smo specijalizirani i za oglašavanje na raznim platformama, u kasnijoj fazi, kada vam zatreba rado ćemo vas savjetovati i u oglašavanju na društvenim mrežama. Kada narastete i kada ćete biti toliko zaokupljeni svojim poslom da više nećete moći sjediti za računalom i sami planirati, pisati i snimati objave te stalno komunicirati s publikom prebacujemo vas velikoj agenciji.

I za kraj mali podsjetnik – nisu sve platforme iste i nemaju sve istu publiku. Facebook sadrži široku paletu oglasa, formata i sadržaja od fotografija, videozapisa, teksta i odličan je za lansiranje brenda i interakciju s publikom.Instagram je pak fokusiran na slike i videozapise te potiče tvrtke da osmisle kreativne načine za hvatanje i angažiranje svoje publike. Linkedln je pak platforma za poslovne korisnike i idealna je za tvrtke koje traže kandidate za zapošljavanje te za one koje se žele profilirati kao lider u svom segmentu poslovanja. Vole ga i mladi ljudi, a 90% korisnika su i korisnici Facebooka pa je integracija ovih dvaju platformi dobitna kombinacija za svakog ambicioznog i ozbiljnog poslovnog čovjeka, uključujući i vlasnike tvrtki.

I YouTube ima vrlo široki raspon korisnika, od 18 do 65 i više godina te može korisnicima pružiti informativan sadržaj koji savjetima ili maštovitim spotovima može povećati svijest o vašoj tvrtki ili robnoj marki te također dovesti do konverzija. Kozmetičar, ste slastičar, automehaničar ili imate zubarsku ili liječničku ordinaciju i želite privući mladu publiku kratkim i šaljivim video uracima, onda je najbrže rastuća mreža Tik Tok idealna za vas.

Imate li bilo kakvih nedoumica, koje društvene mreže koristiti, ne znate kako i čime započeti – tu smo za vas. Sve naše usluge u sferi digitalnog marketinga možete vidjeti na našoj novoj web stranici PromoviRAM