Prodajni lijevak je proces koji kupac prolazi od trenutka kada je postao svjestan vašeg proizvoda pa sve do trenutka kada zaista postaje vaš kupac. Prodajni lijevak izvrstan je alat za uspješno poslovanje jer unutar njega možete vidjeti ponašanje potencijalnog kupca u svim fazama (spoznaja, interes, želja, akcija) te pomaže vašem timu da se prilagodi njegovim željama. U Odoo CRM prodajnom lijevku sve prilike su savršeno organizirane.
Uvod:
Prodajni ste predstavnik i pod sobom imate tim ljudi koje morate nadzirati? Hodate od stola do stola kako biste bili u toku, što podrazumijeva veliki gubitak vremena, a u konačnici i živaca. U Odoo CRM prodajnom lijevku možete vidjeti tijek prodaje, odnosno sve potencijalne prilike i ponude koje su potrebne za vaše poslovanje. Uza sve to, Odoo CRM program mogu koristi i ljudi iz vašeg tima koji imaju jednostavan pristup čime je zajednički posao znatno pojednostavljen.
Zašto je prodajni lijevak važan?
Prodajni lijevak je proces koji kupac prolazi od trenutka kada je postao svjestan vašeg proizvoda pa sve do trenutka kada zaista postaje vaš kupac. Prodajni lijevak izvrstan je alat za uspješno poslovanje jer unutar njega možete vidjeti ponašanje potencijalnog kupca u svim fazama (spoznaja, interes, želja, akcija) te pomaže vašem timu da se prilagodi njegovim željama. Naravno, prodajni lijevak ne mora biti uvijek uspješan, ali baš zato je koristan jer na temelju grešaka ili propusta kreirate daljnje postupke sve do trenutka kada potencijalni klijent postane vaš redoviti kupac.
Upravo to prodajni lijevak čini jednim od najmoćnijih koncepata u poslovanju.
U Odoo CRM prodajnom lijevku sve prilike su savršeno organizirane. Menadžeru prodaje omogućuje da prepozna koje su faze potrebne za dovršetak posla i koje su radnje potrebne za svaku fazu prodaje te upoznaje prodajni tim s narednim koracima koje trebaju poduzeti kako bi prodaja dugoročno bila uspješna.
Kako Odoo CRM prodajni lijevak pomaže da vaša tvrtka bude još učinkovitija?
Ovaj sjajan alat omogućuje učinkovito obavljanje tjednih pregleda od strane voditelja prodaje čime tijek prodaje postaje jasan svakom članu tima.
Nakon što uđete u CRM aplikaciju, klikom na filter Moj tok prodaje možete vidjeti sve vaše potencijalne prilike te tako ćete imati kontrolu nad vašim tijekom prodaje. Prodajni tok možete prilagoditi prema drag&drop funkcionalnosti iz jedne faze u drugu, a potencijalne kupce možete bodovati zvjezdicama, čime rangirate prioritete prema vlastitim kriterijima.
Potencijalne klijente možete ručno unijeti, te ih dodijeliti prodajnom timu kojeg odredite. Za svaki pojedini kontakt možete prikupiti sve bitne informacije, pratiti potencijalni prihod i postotak uspješnosti te u hodu mijenjati informacije. Iz tog obrasca vrlo lako možete organizirati prodajne aktivnosti poput sastanaka, primjerice.
Prikupite i unesite sve potrebne informacije, e-mail adrese, brojeve telefona kako biste potencijalnim klijente mogli kontaktirati i poslati im ponudu.
Analitička izvješća
Svakako koristite napredna analitička izvješća i podatke u vašu korist kako biste imali uvid u bolje poslovne odluke. Izvješća i tablice možete dijeliti s vašim prodajnim timom te zajedno planirati sljedeće akcije.
Zaključak:
Svaki poslovni softver koji upravlja odnosima s kupcima vrlo je bitan kako bi tvrtka funkcionirala besprijekorno. Odoo čini CRM još učinkovitijim integracijom s ostalim Odoo aplikacijama, a voditeljima i članovima prodajnog tima omogućuje sve informacije o klijentima i tijekovima prodaje.
Više o Odoo CRM prodajnom lijevku i tokovima prodaje možete vidjeti u sljedećem video zapisu.
Informacije o Odoo poslovnom softveru i aplikacijama možete doznati na ProgRAM
a s Odoo-om se možete potpuno upoznati na njihovoj službenoj web stranici.