Započeli ste s poslom i razmišljate da bi jedan od marketinških planova mogao biti pokretanje bloga? Proces pisanja bloga opisali smo ranije.
No, mnogi u početku svog poslovanja postavljaju pitanje isplati li se pisati blog? Dapače, neki žele i korak dalje pa se osim pisanja žele okušati i u snimanju kratkih video klipova, ili pak podcastova i webinara.
Naš odgovor je: Da! Sve to dugoročno isplati. I dok smo mi u ovom trenutku kao jednu od marketinških smjernica izabrali pisanje bloga, u nastavku opisujemo i prednosti ostalih vrsta content marketinga, ili jednostavnim rječnikom u narodu-bloganja.
Pisanje bloga pomaže u:
1.Usmjeravanju prometa na vaše web mjesto
Želite li više posjetitelja na vašoj web stranici? O.K. odlučili ste za vašu web stranicu postaviti plaćeni oglas. No, to je kratkoročno rješenje koje može biti i skupo, a čim vam se isprazni budžet prestaje i vaš promet na internetu. Zato strankama sugeriramo pisanje blogova koji dugoročno mogu privući više publike na vašu web stranicu te ju bolje optimizirati na tražilicama.
Kako? Vrlo jednostavno. Pisanje bloga omogućuje vam da često ažurirate svoju web stranicu što poboljšava njezinu poziciju na tražilicama. Upotrebom pravilnih ključnih riječi omogućuje vam doseg do većeg broja ljudi koji posjećuju internet. Pisanje bloga pomaže vam da promovirate sebe i svoje poslovanje. To je metoda privlačenja publike i prije nego im date nešto zauzvrat, te ih na kraju pretvoriti u kupce ili poslovne partnere.
Bloganje je općenito dugoročan oblik, po mogućnosti, besplatnog oglašavanja!
2. Uspostavljanju autoriteta
Da, upravo to. Bloganjem o relevantnim temama za vašu publiku uspostavljate svoj autoritet na tržištu, tako da čitateljima ostavljate dojam da o svojoj struci znate jako puno. Time poboljšavate svoj profesionalni imidž.
Blog je suvremena posjetnica vaše tvrtke!
3. Povećavanju potencijalnih kupaca
Bloganje pretvara posjetitelje vaše web stranice u potencijalne kupce, ali i do stvaranja novih prilika za povećanjem opsega vašeg posla. Općenito, content writing je jako važan.
Osim pisane riječi, do vaše publike možete doći i snimanjem video klipova, podcasta i webinara. Sve su to alati koji mogu promovirati vaš brend ili kojima se možete predstaviti kao stručnjak na svom području, ovisno o tome čime se bavite i kakvu marketinšku strategiju poduzimate.
4. Upoznavanju novih materija
Točno. Bloganje vas prisiljava da više naučite o materiji u koju niste sigurni. Pisanje, ali i snimanje vas prisiljava da usredotočite misli, a ako naiđete na „rupu”, odnosno tema o kojoj pišete ili snimate nije vam dovoljno poznata, o njoj ćete morati učiti, što vam daje priliku za više kompetencija u poslu i viši profesionalni razvoj.
5. Pričanju priča o tvrtki ili brendu
Bloganje vam omogućuje da budete originalni i prepoznatljivi na tržištu. Sami odlučujete o načinu na koji ćete prikazati temu o kojoj pišete ili pričate. U konačnici, ne ovisite ni o kome, a imate mogućnost posjedovati vlastiti medijski servis, bilo da se radi o pisanom blogu, video klipovima na YouTube-u ili kratkim video klipovima na YouTube Shortsu, tik toku, te podcastu ili webinaru.
7. Pred vama su razne mogućnosti
Istraživanja pokazuju da u pravilu samo jedan posto korisnika interneta aktivno stvara novi sadržaj, dok ga 99 posto sudionika jednostavno gleda.
Bloganjem se izdvajate iz mase, što je u sve konkurentnijem gospodarstvu nužno. Osim toga vaš blog je i vaš životopis. Bloganje o temi za koju želite da vas doživljavaju kao stručnjaka, može ilustrirati da ste vješti i upućeni i vašim potencijalnim poslodavcima. I na kraju, imate li puno čitatelja, otvaraju vam se prilike i za unovčavanja.
Doduše, to se više odnosi na profesionalne blogere koji pišu svoje blog članke ili snimaju svoje podcastove ili klipove na YouTube kanalu o kuhanju, modi ili politici i tako su odabrali svoj put do dodatne (a možda u budućnosti i jedine) zarade o čemu ćemo pisati u jednom od idućih blogova.
Redovito pisanje blogova naš je marketinški cilj. Našim klijentima često sugeriramo da im blog bude jedna od rubrika unutar menija njihove web stranice. Ovisno čime se bave sugeriramo i otvaranje YouTube kanala, ne bi li tako povećali doseg prema publici. I tekst i video mogu se dijeliti na društvenim mrežama poput Facebooka, LinkedIna i Instagrama, što povećava doseg prema potencijalnoj publici, ali i rangira vašu web stranicu na tražilicama.
Želite li o bloganju znati više, slobodno nam se obratite: PromoviRAM/kontakt