Čestitamo! Izradili ste dobru web stranicu. „Pošlihtali” ste si sve kako ste htjeli. Alii nije sve gotovo. Slijedi drugi korak. Popunjavanje sadržaja. Što je content writing i zašto je važan pojasnili smo u jednom od prošlih blogova. Sada ga trebate dobro primijeniti, pogotovo ako želite poboljšati SEO i promovirati svoj brend. Pisanje blogova dobar je put želite li povećati promet i poboljšati stopu konverzije. Možda vam se čini jednostavnim, ali pisanje blogova ipak ima svoja pravila.
Generirajte svoje ideje
Pisanje bloga iziskuje znanje i iskustvo iz vašeg područja djelovanja. Čitajte i educirajte se. Ključ svega je znanje i kreativnost. Stavite na papir teme o kojima želite pisati. Dobro ih proučite-konkurencija je velika, a vrlo vjerojatno vas i čita! Za kreativno razmišljanje presudno je izdvojiti vrijeme. Nikako nemojte krenuti ka pisanju, ako ste zatrpani poslom ili ste loše volje. Dobrom tekstu treba posvetiti pozornost. Za početak razmotrite svoje ciljeve, publiku i što želite ponuditi čitateljima. Analizirajte svoju publiku, doznajte tko su oni i što ih zanima. To je vrlo važno kako biste znali kakvom temom možete privući njihovu pozornost.
Napravite nacrt za izradu web stranice
Teme i ideje možete pratiti pomoću Google pretraživača, ali nikako nemojte prepisivati! ( nije li nam to već mantra?) Razgovarajte s ljudima i kolegama iz tvrtke kako biste vaše radne procese, proizvode ili usluge točno opisali. Za početak pišite o dijelovima vašeg poslovanja u kojima ste najviše strastveni. Uvijek pored sebe imajte bilježnicu kako biste zapisali neki podatak o kojem ne znate dovoljno kako biste ga kasnije proučili. Svaka tema o kojoj pišete mora djelovati autoritativno i biti uvjerljiva. Poželjno je na što zabavniji način!
Ako ste početnik u pisanju, napravite strukturu posta. To može biti na papiru ali i na aplikacijama za ocrtavanje i može izgledati i ovako:
- Uvod
- Odjeljak # 1
- Glavna točka
- Dodatne informacije
- Odjeljak # 2
- Glavna točka
- Dodatne informacije
- Zaključak
Segmentiranje podataka uvelike može olakšati postupak pisanja.
Kako napisati post
Nakon što razvijete svoje ideje, počnite pisati. Slobodno pišite, zanemarujući impuls za samostalnim uređivanjem. Poliranje vašeg nacrta odvija se kasnije. Za početak nabacajte samo riječi, po mogućnosti naglasite ključne!
Koristite svoj unutarnji glas, ali mislite na svoju publiku. Pišite dokle god smatrate da je to potrebno.
Kako paziti na gramatiku i sadržaj
Ako išta odbija čitatelja, to je gramatički neispravan tekst. Konkurencija je na internetu velika, stoga izbjegavajte nepotrebne informacije i preveliku rječitost. I previše rečenica umara, stoga u pisanju budite umjereni. U jednom trenutku pisanje vas zamara i gubite koncentraciju? Slobodno odmorite. Blog nije vijest koja mora biti odmah objavljena. Možete ga objaviti i sutradan. Bitno je da privuče pozornost vaših potencijalnih klijenata.
Kako za blog osmisliti dobar tekst i dizajn
Ako već niste, vrijeme je da počnete ozbiljno razmišljati o naslovu vašeg bloga. Mora privući pozornost čitatelja, ali ne treba biti tendeciozan. Puno je važnije da se prilikom osmišljavanja naslova za blog usredotočite na ključne riječi i optimizaciju za tražilice i društvene medije. Naslov lako prilagodite i na kraju, kada dovršite post. Pazite i na fotografije. Blog bez dobre fotografije ili grafike je kao ste odjenuli odijelo bez hlača. Web dizajn je važan. Većina posjetitelja na internetu najprije obrati pozornost na dobar vizual, a dobri vizualni elementi i te kako mogu obogatiti vaš post. Podsjećamo vas da se za izradu web stranice morate pripremiti kako bi web dizajenrima i developerima olakšali posao.
SEO optimizacija web stranice
Ovo je vrlo važan korak. Dobar blog nema smisla ako ga posjetitelj ne može naći. Stoga za njegovo pisanje upotrijebite stratešku upotrebu ključnih riječi, URL-ova i naslova. Pomoću dobrog bloga osigurajte vašoj web stranici visoku poziciju u pretraživačima. I jedna preporuka. Kada ih napišete dovoljno, pokušajte svoju publiku „vraćati „ na stare tekstove, stavljajući što više linkova. Klikom na tekstove i te kako polako možete podići poziciju vaše web stranice na tražilicama.
Objavljivanje bloga na web stranici
Sve ovisi o vama i vašoj kreaciji. Bez želite li objavljivati jedanput tjedno ili mjesečno, držite se rasporeda objavljivanja. Neka vaš
uređivački kalendar bude jednostavan. Profesionalni blogeri često rasporede upisuju u Google kalendar.
Kako podijeliti vaš blog s drugima
Optimizirajte još bolje vašu web stranicu i dobro napisani blog podijelite na društvenim mrežama, prilagođavajući sadržaj svakoj pojedinoj platformi. Svakako tekst obilježite hashtagovima te u objavama označite svoje influencere ako ih imate, poslovne partnere, ljude s kojima surađujete.
I mi naše sadržaje najčešće dijelimo na našoj FACEBOOK STRANICI i LINKEDIN PROFILU .
Osim na društvenim mrežama s ciljem da potaknete vaše korisnike na akciju, vaš sadržaj možete podijeliti i putem e-pošte.
Koji god kanal odabrali, rezultate praćenja vaših blogova možete i trebate mjeriti kako biste znali koje korake trebate dalje poduzeti da bi se za vašu uslugu što više čulo. Mi to radimo u Google Analyticsu, a o njegovom postavljanju vas također možemo informirati, baš kao i o content writingu i pravilima dobrog pisanja. PromoviRAM/Kontakt