Growth Hacking je relativno novi fokus u svijetu marketinga, usmjeren isključivo na rast neke tvrtke. Obično se preporučuje poduzetnicima početnicima koji su u prvoj fazi poslovanja, s ciljem postupnog rasta njihove tvrtke uz manji proračun.
Strategija rasta usmjerena je na stjecanje što većeg broja korisnika ili kupaca uz što manje troškova, a prvi koji je tu strategiju 2010. primijenio Sean Elis, osnivač i izvršni direktor tvrtke Growth Hackers.
Tko su Growth Hackeri?
To su ljudi koji koriste jeftine strategije kako bi novim tvrtkama pomogli u stjecanju i zadržavanju kupaca. Uglavnom su to ljudi koji se profesionalno bave internet marketingom. Growth Hackeri su osobe željne novih znanja, a svakoj marketinškoj strategiji pristupaju analitično i kreativno. Usredotočeni su isključivo na rast poslovanja Vaše tvrtke. Postavljaju prioritete, a svakom klijentu pristupaju individualno, analizirajući koji kanal i način promidžbe je za njih najprihvatljiviji i najučinkovitiji. Upravo je i to jedan od razloga zašto društvene mreže ipak treba prepustiti profesionalcima
Kako Growth Hacking funkcionira?
Poanta je privući promet i zadržati posjetitelje. Growth Hackeri za to primjenjuju pet osnovnih marketinških načela: akvizicija, aktivacija, zadržavanje, preporuka i prihod.
Grow Hacking strategije
To su sadržajni marketing, marketing proizvoda, oglašavanje.
Sadržajni marketing podrazumijeva:
- Pokretanje bloga i stvaranje vrijednog sadržaja koji se može dijeliti
- Pisanje bloga kao gost na portalima koji privlače Vašu publiku
- Navođenje i drugih blogera da recenziraju Vaš proizvod na svojim blogovima
- Stvaranje sadržaja na društvenim mrežama
- Organiziranje natjecanja i nagrada na društvenim mrežama
- Pisanje e-knjiga
- Podcasting
- Vođenje webinara i web radionica
Uza sve to možete se služiti i drugim načinima kao što su preporuke na forumima i u grupama na društvenim mrežama te Affilitate marketingom. Ako ipak želite biti „ziher”, proizvod promovirajte i oglašavanjem na društvenim mrežama i internetu plaćanjem po kliku.
Što je nužno za dobar Grow Hacking ?
Istraživanje tržišta. Kreiranjem „buyer persone”, odnosno osoba koje kupuju Vaše proizvode i usluge, njihove sociološke komponente, koje društvene mreže koriste, navike i kupovnu moć.Prema tim parametrima kreira se učinkovita marketinška kampanja uz prihvatljive troškove.
Čini Vam se prekomplicirano i ne znate od kuda početi? Rado ćemo Vas savjetovati. PromoviRAM/Kontakt
Uz dobar input, Vaša tvrtka dugoročno može narasti i do 50%.
Za razliku od velikih agencija sagledavamo kompletan spektar prisutnosti klijenata na digitalnim kanalima. Ne radimo na samo jednom polju. Naša strategija usmjerena je na stjecanje kupaca ili korisnika uz što manje troškova. Naš rad, znanje i kreativnost koristimo na drugačiji način, kroz kanale koje velike agencije ne koriste. U konačnici, kada Vaše poslovanje naraste do onih razmjera kada Vaša promocija bude zahtijevala znatno veći broj ljudi, kao savjetnici u Vaše ime prepuštamo Vas velikom marketinškom timu.