content marketing, writers, content writers

Što je content writing i zašto je važan?

Vaša web stranica slabo je pozicionirana na web tražilicama i počeli ste s istraživanjem internet marketinga. Ako ste dobro informirani, ulažete u SEO o kojem smo ranije govorili https://bit.ly/3deHrVH , svjesni da je do dobre pozicije mukotrpan put, ali i dugoročno isplativ. S izrazima SEO, web marketing i content sadržaj susretali ste se puno puta. No, što znači content writing, koliko on može pomoći Vašoj tvrtki i kako uopće prepoznati dobar sadržaj? Odgovore na ta pitanja pokušat ćemo Vam dati u ovom članku.

Što znači pojam pisanje sadržaja?

U prošlom blogu smo naveli da u kreiranju web stranice sudjeluje ekipa ljudi, web designeri, web developeri, te content writeri. https://bit.ly/3wOh9RU

Content writeri pišu sadržaj, koji je iznimno važan pojam. On je Vaša informacija prema potencijalnim kupcima ili klijentima. U optimizaciji za web tražilice to su podaci koje stavljate na svoje web stranice. Sadržaj može biti u fotografija, videozapis ili napisana riječ. Od ta tri pojma, pisani sadržaj može biti najvažniji za tražilice poput Googlea i Binga, a koje se u Europi i SAD-u najčešće koriste. Algoritmi koje te tražilice koriste podudaraju pojmove za pretraživanje s ključnim riječima na Vašoj stranici. Čak i ako je jedina svrha Vaše web stranice prikazivanje videozapisa ili slike, objavite li ih s opisnim informacijama, lakše ćete se pozicionirati na tražilicama.

Uloga pisanja sadržaja u SEO optimizaciji

SEO (Search Engine Optimization) ili “optimizacija za tražilice“, strateški je proces kojima se tvrtke koriste kako bi se njihove web stranice pozicionirale na vrhu ljestvice u tražilicama. Dakle, cilj SEO-a je da se web stranice pojave na stranici rezultata pretraživanja (SERP). Content writeri ili pisci sadržaja pokušavaju to postići na načine koje su se u praksi već pokazali vrlo učinkovitima.

A to su…

Pisanje jasnog i lako čitljivog sadržaja – vrlo je važno da Vaša poruka bude razumljiva. Samo uz lako čitljiv sadržaj veća je vjerojatnost da će korisnici ostati na Vašoj web stranici, a što se dulje korisnici zadrže na Vašoj web stranici, to su veće šanse da se na tražilicama Vaša web stranica polako ali sigurno uzdiže prema boljoj poziciji. Ako je Vaše štivo zbunjujuće i neorganizirano, čitatelji će se preusmjeriti na drugu stranicu, a tražilica će Vašoj dati negativne bodove.

Organiziranje pisanog sadržaja u naslovima i podnaslovima koja opisuju o čemu se u tekstu radi. Ovo je vrlo važna stavka i korisnicima i alatu za pretraživače.

Prepoznavanje i uključivanje ključnih riječicontent writeri često koriste alate za istraživanje ključnih riječi za Vašu web stranicu, a upotreba često korištenih pojmova vezanih za Vašu uslugu, djelatnost ili proizvod dovodi ciljanu publiku na Vašu web stranicu.

Povezivanje s mjerodavnim izvorima – kada internetski korisnik unese pojam za pretraživanje, alati za indeksiranje ne pregledavaju samo Vaše web mjesto, već i bilo koje web mjesto na koje imate vezu. Ako se Vaša web lokacija poveže s popularnim web lokacijama koje nude pouzdane informacije, smatrat će da su podaci na Vašem web mjestu dobro istraženi i vjerodostojni.

Obavezno ažurirajte tekstove i dodajte nove podatke. Google posjeduje umjetnu inteligenciju i lako može prepoznati da podaci na Vašoj web stranici nisu ažurirani neko vrijeme i automatski će Vašu stranicu niže rangirati.

Kako stvarati pisani sadržaj?

Struka nalaže određene smjernice kojih se većina content writera mora pridržavati.

Utvrdite Vaše ciljano tržište

Istražite pojmove za pretraživanje koje će Vaša ciljana publika najvjerojatnije upisati u tražilicu.

Napravite skicu bogatu ključnim riječima, a nacrt pošaljite klijentu na pregled, Sadržaje za web morate prilagoditi željama klijenta, ali prema pravilima struke. Sadržaje objavljene na web mjestu klijenta, morate stalno ažurirati.

Pisanje blogova

Pisanje blogova jedan je od načina da stvorite dobru poziciju Vaše web stranice na tražilicama.

Vaš blog funkcionira na sličan način kao i Vaša web stranica. Blogove možete dijeliti i na društvenim mrežama te i na taj način usmjeriti publiku na Vašu web stranicu.

Možete objavljivati ​​kratke ili duge članke o temama povezanima s Vašom industrijom. Ukaže li se potreba, sadržaj možete i ažurirati. Također može privući promet iz drugog izvora, te dovesti i do relevantnih stranica na Vašem web mjestu, npr. linkovima na prethodne članke, na stranice O nama ili na Kontakt obrasce. Preporučuje se da zbog boljeg rangiranja i izvedbe ključnih riječi pisanje bloga prepustite profesionalcima.

Želite li pomoć u pisanju bloga i kompletnog sadržaja na Vašoj web stranici, rado ćemo Vas savjetovati.