Osnovali ste tvrtku, poduzetnik ste početnik i pitate se kako integrirati svoje poslovanje, na jednome mjestu imati nadzor nad troškovima i računima, komunicirati s partnerima ili zaposlenicima i uspostaviti odnose s klijentima. Početni kapital nije velik i za pokretanje poslovnih resursa ne možete potrošiti puno novca, pa su Vam veliki dobavljači i njihovi softveri nedostupni.
Osim toga vlasnički sustavi prvenstveno su namijenjeni velikim korporacijama. Za male i srednje poduzetnike na tržištu su najpraktičniji sustavi otvorenog koda.
Što je sustav otvorenog koda ?
Softver otvorenog koda slobodno je dostupan, možete modificirati i distribuirati vlastite verzije programa. Mogu biti i sigurniji od vlasničkog softvera, jer se greške brzo prepoznaju i popravljaju. Budući da je u javnoj domeni, stalno podliježe ažuriranjima, te je mala vjerojatnost da će postati nedostupan. Na tržištu je nekoliko verzija i na Vama je izbor koji Vam najviše odgovara. No pri izboru trebate pripaziti na jednostavnost primjene i dosadašnje recenzije, jer konkurencija je velika. Na tržištu su na raspolaganju i „free” verzije.
Prednosti „free verzije”
Poduzetniku početniku „free” verzije su dovoljne pogotovo na samom početku kada dodatne usluge i složene prilagodbe nisu potrebne. Odoo softver otvorenog koda među najčešće je korištenima u svijetu. Dostupan je u oblaku i on-premisi, a „free”odnosno Community verzija nudi osnovne mogućnosti kao što su CRM, računovodstvo, upravljanje zalihama i projektima te fakturiranje. Dovoljno za početak dobrog i uspješnog poslovanja.
Odoo aplikacije savršeno su integrirane jedna s drugom, što Vam omogućuje potpunu automatizaciju poslovnih procesa, uštedu vremena i veliku korist. Dodatna nadogradnja u skladu je s rastom Vaše tvrtke i uz minimalne troškove.
Bez obzira na to jeste li početnik i koliko mali bili, integracija poslovanja je dobra ako ne i nužna za uspjeh Vaše tvrtke. Samo da na jednome mjestu imate sve informacije o klijentima, prema saznanjima o tome kakve su usluge koristili možete usmjeravati daljnje poslovanje, primjerice. Uz neke aplikacije možete i raditi na daljinu, te biti povezani i s računovodstvom te pod kontrolom imati i svoje ulazne i izlazne račune.
Odoo sustav je vrlo jednostavan i prilagodljiv za upotrebu, a za sve savjete i podršku naš tim Vam stoji na raspolaganju na: ProgRAM.