web, web design, html

Web stranica izlog vašeg poslovanja

Možda u današnje vrijeme zvuči nevjerojatno, ali mnoge tvrtke i dan danas nemaju svoju web stranicu.
„Imam obiteljsku tvrtku i dobro nam ide”, „Tradicija naše tvrtke duga je sto godina, firmu je vodio moj pradjed, djed, otac, a sad ja i ljudi nas znaju”, „Flyeri su nam dovoljni, klijenti nas znaju u živo, nama, mi zadovoljni, biznis ide”, te slični odgovori najčešći su argumenti.

Osim toga mnogi vlasnici malih tvrtki smatraju da im je Facebook dovoljan. No, i takav je pristup pogrešan. Potencijalni klijenti nakon posjeta Facebook stranice očekuju da će kliknuti na vaš web. Nepostojanjem web lokacije ne ostavljate im dojam dovoljne ozbiljnosti i potencijalni klijent će se vrlo vjerojatno radije okrenuti nekom drugom.

Zašto je web stranica dobra za biznis?

Izgradnja profesionalne web stranice promidžba je za vaš posao, pogotovo što gotovo i da nema čovjeka koji se u današnje vrijeme ne služi čarima interneta. Prebacite li poslovanje online, vašu će dobro osmišljenu web stranicu na tražilicama pregledavati više no što mislite. Vaša web stranica vaš je službeni web portal na kojoj potencijalni klijenti mogu vidjeti vaše proizvode ili usluge i upoznati se s njima. Mogu vidjeti i vaše reference, što je također dobar pokazatelj za njihov odabir. Vaša web stranica izlog je vašeg poslovanja.

Web stranica može i prodavati vaše usluge, otvorite li e-trgovinu. No i da ništa ne prodajete, njezina uloga je da potencijalni klijenti o vama doznaju dovoljno da počnu i koristiti vaše usluge.

Jeste li znali da više od 50% posto ljudi klikne na vašu web stranicu a da ne zna ništa o vama? Naime, toliki je otprilike postotak ljudi koji pregledavaju razne web stranice, prije nego što donesu bilo kakvu odluku i prije bilo kakve komunikacije. Pretraživanje Interneta je jednostavno i anonimno. Web stranica je i način da se povežete s novim klijentima te vam u konačnici osigurava i kredibilitet.

No postoji jedno veliko ALI…

Kada ste izgradili web stranicu morate joj posvetiti pažnju i pozicionirati ju na tražilicama. U protivnome, vaša će pozicija u pretraživanjima biti niska ili nevidljiva. Time gubite dosta. Trud bez učinka je bacanje vremena i novca. Čak trećina korisnika koji u tražilicu upišu pojam koji opisuje vaše pojedine usluge radije će pretražiti visokopozicionirane web stranice.

Pozicija web stranice ovisi o mnogim faktorima kao što je kvaliteta sadržaja, jednostavni naslovi, meta opisi, struktura URL adrese. Mora biti i prilagođena svim uređajima. Kako optimizirati web stranicu, što je SEO, a što SEM opisat ćemo u jednom od sljedećih blogova.

Možda nećete uvijek biti prvi, jer konkurencija je velika, ali možemo vam pomoći da vaša web stranica bude vidljivija na tražilicama. Za sva pitanja nam se možete obratiti i na https://ram-servis.hr/