work, typing, computer

Što je ERP, a što CRM sustav?

Gotovo svaki poslovni čovjek susreo se s pojmovima ERP i CRM. Ta dva sustava na neki način su slična i vrijedna su poslovna rješenja za bolje poslovanje u tvrtkama. No njihove funkcije su različite. 

Što je ERP? 

ERP ili Entreprise Resource Planning je poslovni informacijski sustav koji potpuno kontrolira poslovne procese u tvrtki. Pomoću njega može se povezati više odjela i procesa, od nabave, zaliha, distribucije, praćenja narudžbi. Glavne su karakteristike da sa svima upravlja iz iste baze podataka. Zahvaljujući ovom sustavu sve informacije su na jednome mjestu tako da su relevantni podaci pristupačni različitim sektorima. 

Što je CRM? 

CRM ili Customer Relationship Management je skup alata za upravljanje poslovanja i odnosa s kupcima. Omogućava praćenje rada s klijentima, pisanje, ugovora, ponuda, narudžbi, odnosno s klijentima povezuje sve poslovne procese od praćenja narudžbi do upisivanja radnih zadataka.

CRM
se fokusira na povećanje prodaje, a ERP naglašava smanjenje troškova. 
No, oba softvera imaju za cilj povećati profitabilnost tvrtke. 

ERP vs.CRM 

ERP je ranije razvijen od CRM-a. Orijentiran na poslovno poslovanje. Fokusira se na smanjenje troškova, a često ga koriste voditelji projekata i inventara. Uglavnom ga koriste velike tvrtke. 

CRM  je orijentiran prema kupcima.

Često se koristi od strane korisničkih službi i prodajnih timova. Više ga koriste srednje i male tvrtke. Osim toga omogućuje i praćenje rada zaposlenika. Može povećati prodaju i dobit. 

Koji poslovni softver odabrati? 

Koji poslovni softver odabrati ovisi o načinu poslovanja i veličini vaše tvrtke. U svakom slučaju primarno je definirati dobru strategiju koja se temelji na vašim poslovnim potrebama. 

Kao Odoo ovlaštenom partneru za sva pitanja vezana za Odoo CRM poslovni softver slobodno nam se obratite na
ProgRAM

Zašto Odoo CRM? 

Odoo CRM poslovni softver baziran je na Open source kodu. U svijetu ga koristi više od tri milijuna korisnika. Njegova inteligentna platforma ubrzava prodaju, marketing, usluge i operacije. Namijenjen je za male, srednje ali i velike tvrtke. Jednostavan i prilagodljiv sadrži sve programe potrebne vašim prodajnim, marketinškim i računovodstvenim odjelima na jednome mjestu.