human, google, polaroid

Zašto društvene mreže prepustiti profesionalcima?

Vodite malu tvrtku i sami upravljate sami svojim društvenim mrežama. Nitko bolje od vas ne poznaje vaše poslovanje. No zbog velikih obveza, ne posvećujete im se dovoljno.. Želite li da za vas čuje što više ljudi koji će poželjeti više informacija o vama i vašem proizvodu ili uslugama, a vi s njima redovito komunicirati, tada “Uradi sam” opcija i nije dobro rješenje.

Kako profesionalno vođenje društvenih mreža može poboljšati imidž vaše tvrtke?

Društveni mediji više su od samo brendiranja, to je pripovijedanje.
Dobro osmišljena riječ i zanimljiv sadržaj više privlače pozornost

Društveni mediji nisu osmišljeni da bi samo prodavali.
Prisutnost na društvenim medijima danas je nužna zbog komunikacije i izgradnje odnosa s publikom, a ako se dobro izvede, u konačnici dovodi do prodaje.

Društveni mediji uključuju reakciju u stvarnom vremenu.
Komentari i upiti u inbox ne mogu čekati i korisnici žele odgovor što prije.
No, ono što je najvažnije, bez vaše prisutnosti nema konzistentnosti. Primjerice, postate o događajima za vikend i ako to radite svakoga petka, ljudi će steći naviku i početi vas posjećivati svaki petak. No za dobar doseg i reakciju treba biti uporan, a ritam objava redovito održavati. U protivnome, zanemarite li taj ritam, dobar rezultat izostaje jer publika ne prašta lako.
Ovo je i te kako dobar razlog da vaše društvene mreže vodi – profesionalac čiji je zadatak da se konstantno posvećuje sadržaju!

Koje su još prednosti outsourcinga na društvenim mrežama?

Umjesto da gubite vrijeme na istraživanje konkurencije, trendova u vašem području, te osmišljavanju objava, profesionalac će to učiniti umjesto vas, a vi ćete se mirno moći usredotočiti na svoje uobičajeno poslovanje.

Logično je da velike novinske kuće i javne tvtrke, primjerice, najčešće za vođenje društvenih mreža angažiraju svoje zaposlenike, čiji rad uključuje izvještavanje s terena, snimanja uživo te dobro poznavanje unutarnjeg ustroja i nadležnih ureda. No javne tvrtke nerijetko angažiraju i vanjsku tvrtku i to za promociju ključnih projekata putem plaćenih oglasa te snimanja video materijala. Angažiranje vanjske tvrtke sve više koriste i velike korporacije čiji zaposlenici projekt osmišljavaju i nadgledaju, dok im redovitu komunikaciju na društvenim mrežama održavaju-vanjski profesionalci. Malim i srednjim poduzetnicima, angažiranje vanjske tvrtke omogućuje veću usredotočenost vlastitom poslu. Uspostavom dobre komunikacije s vanjskom tvrtkom, dobivate profesionalce, stručni tim sa iskustvom, koji uz visoku razinu pismenosti dobro poznaje sve alate za vođenje društvenih mreža pa i za istu cijenu po jednom zaposleniku. Osim toga, profesionalac će vam redovito podastrijeti detaljno izvješće o analitici prema kojoj ćete, uz njihov savjet, znati koje korake trebate dalje poduzimati da bi vaš odjek na društvenim mrežama bio bolji.

Istina, vaši zaposlenici više su upoznati s procesom proizvodnje i profesionalnom voditelju društvenih mreža trebat će neko vrijeme za upoznavanje vaših poslovnih procesa i želja. No dobra komunikacija poslodavca i angažiranog profesionalca, uz uštedu vremena i novca, u konačnici će rezultirati povećanim brojem dojmova i dosega, zadržavanju publike i stvaranju autentične zajednice vaših sljedbenika, a istodobno će rasteretiti vaše zaposlenike koji će se posvetiti svojim redovitim zadacima i time povećati produktivnost vaše tvrtke. Za vođenje društvenih mreža treba vremena, planiranja i znanja. Za početak, profesionalac poseže i redovitom planiranju u kalendaru objava, a kako ga izraditi i što bi trebao sadržavati opisat ćemo u našem idućem blogu.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *